Прогама - мнения?

26.02.06
21:44

Какво мислите за програмата ми. Както си личи е само за вкъщи (на този етап пари и време за зала нямам  :cry:  ) дайте мнения ако правя нещо не както трябва или възможни оптимизации? Ето я и нея:

Първи ден
лицеви опори (гърди) - 3х15
изтласкване на дъмбели (5кг.) от лег - 3х15
флайс - 3х15
клекове с пулоувър - 3х15
разгъване с дъмбел (5кг.) - 3х20
концентрично сгъване на дъмбел (10кг.) - 3х10

Втори ден - почивка

Трети ден
лицеви опори (трицепс) - 3х15
лицеви опори (една ръка) – 2х6
кофички – 3х12
разгъване на дъмбел (5кг.) зад глава – 3х15
разтваряне с дъмбели (5кг.) встрани от стоеж - 3х15
разтваряне с дъмбели (10кг.) напред от стоеж - 3х10
гребане с дъмбел (10кг.) - 3х15
вдигане на дъмбели нагоре (5кг.) - 3х10

Четвърти ден
коремни преси (краката опрени на стена) – 4х25
коремни преси (краката сгънати на легло)  - 4х15
коремни преси с дъмбел – 4х20
повдигане на крака от лег – 3х10
коремни преси (краката опрени на стена) – 4х25
коремни преси (краката сгънати на легло)  - 4х15
коремни преси с дъмбел – 4х20
повдигане на крака от лег – 3х10
предмишница – 5х40 (стискания на гума)

Пети ден - почивка
Шести ден - като първи

26.02.06
22:02

бате кви са ти целите с тая програма

26.02.06
22:22

Предполагам че за момента по-скоро искам да понатрупам маса отколото релеф или може би нещо средно между двете. В случая целите ми трябва да се съобразят с реалните възможности тъй като както казах не мога да си позволя да ходя на зала.  :?

Ако трябва да говоря конкретно желанието ми е до юли-август да сложа още по 1.5-2 см. на ръцете и плочки на корема, а другите мускулни групи да вървят в прилично темпо. Висок съм 179см, тежа 71кг.  :)

16.04.06
00:41

Прекалено много упражнения за корем имаш.Прави 3 упражнения в суперсерии с около 20 повторения.Потърси в нета има много интересни и добри упражнения за корема.С тази програма не вярвам да постигнеш много.Не е добре балансирана и липсват отделни мускули.Ако имаш възможност и желание,ходи в зала,така ще можеш да напредваш бързо.
Напиши с какво разполагаш,мога да ти дам някой съвет.И аз тренирах вкъщи известно време.

InDaHEad

16.04.06
22:23

Първо напълно съм съгласен със Size,и второто което ти куца е че предполагам нямаш много тежести у вас.Кво е тва гребане с дъмбел 15 повторения с 10кг :shock: .Аз като четвърто! упр. за гръб правя гребане с дъмбел  8-10 повторения с 30 кила,а хем съм с няколко кила по лек от теб :wink: (67)
Просто не знам ква маса (особено на гърба ще качиш с тия килограми)..

17.04.06
09:55

С тая програма и много упоритост най-много ще се орелефиш...
За маса сложи повече килограми и няма нужда от 10-15 повторения...

За корема подкрепям мненията по-горе.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1