тежка програма за много маса!?

mn_div_selqnin

01.03.06
18:23

Понеделник – гърди, бицепс, трапец
Вторник – почивка
Сряда – Гръб, трицепс, предмишница
Четжъртък – Рамене, крака, трапец и врат
Петък – почивка
Събота – Гърди, бицепс, трапец, а може и врат
Неделя – почивка

Понеделник – Гръб, трицепс, предмишница
Вторник – Рамене, крака, трапец,
Сряда – почивка
Четжъртък – Гърди, бицепс, трапец и може врат
Петък – почивка
Събота – Гръб, трицепс, предмишница
Неделя – Рамене, крака, трапец,

Гърди:
1. Избутване на щанга от полулег -4 по 8
2. избутване на дъмбели от лег- 4 по 8
3. флаис с дъмбели от обратен лег- 3 по 8
4. пек-дек- 3 по 8

Гърди 2:
1. Избутване на щанга от обратен лег- 4 по 8
2. Избутване на дъмбели от полулег- 4 по 8
3. флаис с дъмбели от лег- 3 по 8
4. кросоувър- 3 по 8

Гърди 3:
1.Избутване на щанга от ле-г 4 по 8
2. Избутване на дъмбели от обратен лег- 4 по 8
3. Флаис с дъмбели от полулег- 3 по 8
4. Кросоувър или Пек-дек -3 по 8

 

Гръб:
1. Гребана с „Т’-образна штанга- 4 по 8
2. гребане с прав штанга с подхват- 4 по 8
3. чуковс с дъмбели- 3 по 8
4. придърпване на горен скрипец със широк хват- 3 по 8

Крак:
1. Клекове със 6танга 4 по 10-8-6
2. Лег преси 4 по 10-8-6
3. Бедрени разгъваня 3 по 10-8-6
4. Бедрено сгъване 3 по 10-8-6

Трицепс:
1. Избутване на 6танга с тесен хват- 4 по 8
2.Кофички на лежанка - 4 по 8
3. .вдигане на дъмбел зад глвата с една ръка - 3 по 8
4. разгъване на въже- 3 по 20


Бицепс:
1. Вдигане на права 6танга- 3 по 8
2. скотово сгъване- 3 по 8
3. 4укове с дъмбели- 3 по 8

Корем:
1. Вдигане на краката от вис- 3 по 15-20
2. коремни преси на наклонена лежанка- 3 по 15-20
3. страни4но вдинагане на дъмбел за междуребрените- 3 по 15-20

01.03.06
19:28

Дам.Програмата е доста тежка,не се знае дали ще е за много маса,може и да те скапе.Не си дал никво инфо за себе си.

01.03.06
22:25

Дай информаци де , питаш някакъв въпрос а ние трябва да сме канал 2001 и да ти отговорим
90 % съм сигурен че си с стаж около 2-8 месеца, и си мислиш че с повече тренировка ще качиш повече

01.03.06
23:03

Много внимание отделяш на трапеца ??? Иначе с малки забележки програмата не е никак лоша и при условие,че се храниш много добре ще качиш.На това натоварване ти трябва много сериозно хранене.Същото се отнася и за суплементите,трябва ти възтановяване,иначе може и да не постигнеш това което очакваш.И другото което е важно в твоя случай,не тренирай прекалено дълго по тоя начин.

RE

01.03.06
23:21

За мене това не е програма за маса.Първо работиш с много упражнения за една и съща мускулна група и то по 4 серии. :roll:

01.03.06
23:43

[quote author=“realityman”]За мене това не е програма за маса.Първо работиш с много упражнения за една и съща мускулна група и то по 4 серии. :roll:

Защо да не е за маса,то храненето ще му даде масата.А и другото важно е ,че програмата е доста тежка и  повече от 30-40 дни няма смисъл да е прави.Ти превърженик на по-кратките програми ли си ? Примерно 3-4 дни в седмицата?

RE

01.03.06
23:56

[quote author=“mn_div_selqnin”]
Крак:
1. Клекове със 6танга 4 по 10-8-6
2. Лег преси 4 по 10-8-6
3. Бедрени разгъваня 3 по 10-8-6
4. Бедрено сгъване 3 по 10-8-6

Трицепс:
1. Избутване на 6танга с тесен хват- 4 по 8
2.Кофички на лежанка - 4 по 8
3. .вдигане на дъмбел зад глвата с една ръка - 3 по 8
4. разгъване на въже- 3 по 20


3. Бедрени разгъваня 3 по 10-8-6
4. Бедрено сгъване 3 по 10-8-6 За каво са ти тези упражнения като правиш клек и лег преси.?

4. разгъване на въже- 3 по 20 -това пък се ползва най-вече за релеф???14 серии общо правиш за трицепс?Това също не го разбирам.

TR

02.03.06
09:44

Тая програма е перфектна за орелефяване хахахахах.Сериозно при тая програма ако не зоби6 или не ти е стажа пне 3 г забрави да ка4и6,за6тото ми е много  4удно как може да се въстановява6.  :D

mn_div_selqnin

02.03.06
22:54

ми хора тренирам активно от 3 години, храня се редовно, мсиля че за 3 години все съм научил на кои упражнения тялото ми реагира най-добре,нали? испълнявам програмата 2 месеца и след нея почивам по 2 седмици близо. А и от тоя стрес мога да кажа че трицепса ми дръпна доволно!....

02.03.06
23:39

http://www.bb-team.org/forum/viewtopic.php?t=10660&postdays=0&postorder=asc&start=0


Я разгледайте тази тема 8)  mn_div_selqnin я кажи колко кила качи с оная програма от ноември... от любопитство питам? :lol: Пък и в другата тема пишеш, че имаш стаж 2 години... 4 месеца минаха и вече стажа ти е 3 години... Много бързо ти минава времето на теб ц ц ц... :lol:  :lol:  :lol:

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1