Програма за маса...коментари?

02.03.06
18:20

Здравейте!Аз съм начинаещ в “света” на фитнеса и една седмица вече съм по програмата за абсолютно начинаещи за ММ от сайта.
Днес един приятел ми даде една програма...ето я и нея:
Първи ден:
повдигане на щанга от лег 4 серий по 8 повторения
*повдигане на щанга от полулег 4х8*
*повдигане на дъмбели от полулег 4х8*
раменна преса пред гърди4х8
изнасяне на дъмбели нампред 3х8
втори ден:
**мъртва тяга 4х8**
придърпване на хоризонтален скрипец 4х8
трицепсово повдигане с щанга 4х8
бицепсово сгъване с щанга от стоеж 4х8
трети ден: почивка
четвърти ден:
повдигане на щанга от лег с тесен хват4х10
френска преса 4х10
трицепсово разгъване на скрипец 4х10
бицепсово сгъване на дъмбели 4х10
концентрично сгъване 4х10
бицепсово сгъване на щанга от стоеж 4х8
пети ден:
*клякане с щанга 4х15*
лег екстензия 4х15
бедрено сгъване 4х15
коремни преси 4х30
шести и седми ден почивка...
значи упражненията които са в ** ме притесняват сякаш...как мислите вие?
висок съм 174см около 56кг 16 год
та какво ще ме посъветвате?
и някой ако не го мързи да изброи някои храни които трябва да ям всеки ден...и освен тренъровъчната програма да имам и хранителен режим...
а също така искам да попитам,понеже не навсякъде съм написал по 10 повторения а само 8 и съм в период на ММ трябва ли да увелича тежестите?
благодаря предварително! :D

02.03.06
18:34

икзарай по програмата за начинаещи поне два-три месеца според мен

madwolf

02.03.06
19:32

Ако питаш мене тая програма въобще не ми харесва...по-добре си караи на тая от саита.

Колкото до храните, набавяй си необходимите калории от качествена храна като:ориз, пиле, яица, риба, мляко и др.

От упражненията със * май само за мъртвата тяга ти е рано...иначе полулеговете и клековете си ги прави.

Тренираи с такива тежести с които можеш да направиш поне 10 превилни повторения...

02.03.06
22:02

Личи си че си начинаещ , с тая програма.
Съвет изхвърли я по далеч от теб

Абе що всички начинаещи се хвърляте на такива програми които не можете да направите и веднъж
Да ти поясня , ще го напиша за 1000 -ден път Повече тренировка не значи повече маса
Ти след време ще трябва да правиш по 8 серии на упражнение, как мислиш ще стане ли

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1