как ви се вижда тази програма?

Silver`Wolf

08.03.06
23:29

накратко...
занимавам се с фитнес от около 2 месеца.. не мога да кажа че съм слаб нито че съм BB:) тежа 70 кг. и съм на 17 год.
първо бях на обща тренировка, след това тренирах поотделно мускулните групи в продължение на 2-3 седмици. та.. реших да се захвана по сериозно вече с качването на маса и пр.
понеже фитнес инструктора ми цитирам БЕШЕ ЗАЕТ да мисли програма копирам една примерна която ДОБРОЖЕЛАТЕЛИ уж ми измислиха. преди да се пусна да я изпълнявам искам да съм сигурен че става за нещо и затова ви я слагам

П.П. Не говоря за ядене, изчислил съм си калориите и съм си разпределил яденето на около 4 пъти на ден-редовно и стабилно интересува ме само програмата. Като друга подробност искам да отбележа че не желая да тренирам крака.. не знам просто не го възприемам:)та ето програмката тя е за 3дневен сплит. не са включени и коремните преси тъй като с колкото и хора да разговарях ми казаха колкото повече толкова по-добре но максимум 2 пъти на седмица за да има добра преса... ако не е така ще се радвам да обясните

Програма за първи ден

повдигане на щанга от лег - 3 серии по 8 повторения
повдигане на щанга от полулег - 3 серии по 8 повторения
повдигане на дъмбели от полулег - 3 серии по 8 повторения
бицепсово сгъване с щанга от стоеж - 3 серии по 8 повторения
бицепсово сгъване с дъмбел от седеж - 3 серии по 8 повторения


Програма за трети ден

придърпване на вертикален скрипец - 3 серии по 8 повторения
придърпване на хоризонтален скрипец - 3 серии по 8 повторения
гребане с дъмбел - 3 серии по 8 повторения
повдигане на щанга за трапец - 3 серии по 10 повторения
френско разгъване с щанга - 3 серии по 8 повторения
повдигане на краката от вис - 3 серии по 20 повторения

Програма за пети ден

раменна преса пред врат - 3 серии по 8 повторения
раменно разтваряне встрани - 3 серии по 8 повторения
раменна преса зад врат - 3 серии по 8 повторения
повдигане на краката от вис - 3 серии по 20 повторения

09.03.06
08:40

освен коремните преси, май и крака изобщо няма.за двумесечен стаж е добре.според мен карай по нея 2-3 месеца и почвай да увеличаваш сериите или вкарай нови упражнения.

09.03.06
08:54

[quote author=“Silver`Wolf”]

Програма за първи ден

повдигане на щанга от лег - 3 серии по 8 повторения
повдигане на щанга от полулег - 3 серии по 8 повторения
повдигане на дъмбели от полулег - 3 серии по 8 повторения
бицепсово сгъване с щанга от стоеж - 3 серии по 8 повторения
бицепсово сгъване с дъмбел от седеж - 3 серии по 8 повторения


Програма за трети ден

придърпване на вертикален скрипец - 3 серии по 8 повторения
придърпване на хоризонтален скрипец - 3 серии по 8 повторения
гребане с дъмбел - 3 серии по 8 повторения
повдигане на щанга за трапец - 3 серии по 10 повторения
френско разгъване с щанга - 3 серии по 8 повторения
повдигане на краката от вис - 3 серии по 20 повторения

Програма за пети ден

раменна преса пред врат - 3 серии по 8 повторения
раменно разтваряне встрани - 3 серии по 8 повторения
раменна преса зад врат - 3 серии по 8 повторения
повдигане на краката от вис - 3 серии по 20 повторения

в първия ден избери едно повдигане от полулег-или щанга или дъмбели
във втория можеш да махнеш гребането с дъмбел или да заместиш хоризонталния скрипец и гребането с дъмбел с гребане с щанга
в петия ден смени пресата зад врат с разтваряне на дъмбели от наклон
не използвай много големи тежести първия месец за да свикнеш с двигенията и правилната техника,прави по 3 серии с по 8-10 повторения

09.03.06
09:41

Ако не ме лъжат очите има само 1 упр. за трицепс, според мен спокойно може да вкара още едно .
Това е лично мое мнение

Silver`Wolf

09.03.06
13:55

мерси хора:) Static гребането със  щанга (мечка ли да сложа или чукчета) ? кое е по-добро като за начинаещ?

09.03.06
14:01

май засега чукчета ще е по-добре,не слагай много тежко,дръж гърба изправен,тук е много важно правилната техника,а не тежестта

Silver`Wolf

09.03.06
14:10

мерси много, още от пон. почвам с нея:) и може би един съвет (последно) В 1вия ден добре ли ще е да се включи и един флайс или ще стане претоварване?

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1