Вертикален скрипец - пред или зад врат?

Animal

09.03.06
11:39

Значи аз го правя зад врат, не чувствам някакво голямо натоварване в рамото. Обаче странното е че зад врат дърпам 90, а пред врат до гърди мога да дърпам не повече от 65. Та кое е по-добре - зад врат 90 (айде 80 да е) или пред врат 60 ?

09.03.06
11:59

[quote author=“Animal”]Значи аз го правя зад врат, не чувствам някакво голямо натоварване в рамото. Обаче странното е че зад врат дърпам 90, а пред врат до гърди мога да дърпам не повече от 65. Та кое е по-добре - зад врат 90 (айде 80 да е) или пред врат 60 ?

90кг :shock: , сигурен ли си , че не натоварваш и бицепса здраво?

RE

09.03.06
14:01

И пред врат и зад врат са добри упражнения които натоварват гърба всяко по своя начин:
1/С широк хват пред гърди на скрипец за гръб - Широкият хват акцентира най-добре върху външната част на латералиса и така разширява на гърба. Ширината на хвата е такава, че в долна фаза на движението предмишниците Ви да са успоредни. Максималният акцент в натоварването е в горния, външен сектор на широкия гръбен мускул. Бицепсите са слабо натоварени . В долна фаза на движението трябва да извиете гръбнака си леко назад, за да съкратите максимално гърба. Придърпването спира, когато лоста опре в гърдите, следва кратко задържане и плавно отпускане.

2/С широк хват зад врат - Тук отново се натоварват горният и външниян сектор на широкия гръбен мускул , но освен това биват натоварени дългите гръбначни мускули . Освен за разширяване, това упражнение е и за уплътняване(обем) на латералиса. Разликато между този начин на изпълнение от придърпването пред гърди е , че ще държите гърба изпънат през цялото време. В долна фаза на движение ръцете Ви с лоста минават зад врата . Придърпването спира при докосване на лоста във врата, следва кратко задържане и плавно отпускане.

Animal

10.03.06
07:54

Аха, ясно тогава защо има такава разлика  в “силата”.

red, ами не съм сигурен, как мога да съм сигурен :) , обаче аз така или иначе ръце не правя в момента, така че по-добре да влиза даже  :lol: . Правя го с лакти изпънати встрани. Все пак гърба ми е доста силен за моите кг.

11.03.06
11:25

Аз предпочитам пред гърди, като се навеждам доста назад и дърпам към корема. Зад врат не ми харесва, защото вкарвам кръст много, също и разни други мускули и се сгърбвам неестествено при самото упражнение.

11.03.06
12:01

пред гърди е по добро упражнение(по добро за раменните стави)

12.03.06
17:26

ave 4ovek pomisli si verno 4e pred vrat nqma mn natovarvane no ne e nai dobroro da zn spored mene e zad vrat prai ti garba kat na rony kolman i ne se nastroivai psihi4eski 4e vdiga6 tam tlokova i t.n zabravi go tva….

12.03.06
17:30

Зад врат е неестествено за ставите, говорено е и преди за това. Но някои хора нямат проблеми да го правят. Все пак крие рискове, така че си правете сметката.
До гърди си и по - добре все пак.
Набиране с широк хват отпред, до брадата, това е истината ;) А скрипеца - до гърдите с тесен подхват, като финално упражнение.

12.03.06
17:54

И отзад и отпред е добре.. допреди 1 месец дърпах 120 зад врат 8ца 0 никакви проблеми не съм имал..

12.03.06
18:11

ok razbiram vi az prosto kazvam ko na mene mi var6i ravota ako pravi6 pred vrat verno pomaga no zad vrat si e drugo prosto kazvam mnenie 6tot na mene mi pomaga mnogo i imam dosta golqm grab to4no ot tova i ne zabravqite hiperstencii sa6to mn vaj :o no

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1