Между тренировките?

16.03.06
11:04

Въпросът ми е дали между тренировките(Понеделник,Сряда и Събота)да правя вкъщи някакви други упражнения и какви имам си гири,но са много леки-3-4кг!Примерно ако правя лицеви опори колко повторения,коремни преси колко повторения.

RE

16.03.06
11:39

Не е препоръчително да правиш управнения в почивните дни.Именно в тези дни мускулите е възстановяват и нарастват.Остави нещата 3 пъти трен в седмицата и другото здрава храна и повече сън.

16.03.06
13:33

Мерси защото един приятел ми вика че не било достатъчно само трен и така нищо не съм праил и тн

17.03.06
21:50

[quote author=“bat_kras”]Мерси защото един приятел ми вика че не било достатъчно само трен и така нищо не съм праил и тн

Ами да ти кажа зависи колко тренираш и какви са ти тренировките.
Аз преди тренирах 5 пъти седмично но сякаш не ми беше достатъчно. Но тогава тренирах по леко. Сега правя наистина здрави тренировки и ходя вече 4 пъти седмично. И да ти кажя едвам се въстановявам.
Така че щом ходиш 3 пъти в седмицата гледай да правиш найстина бързи и зверски тренировки. :wink: понеже имаш много време за въстановяване. Успех!

20.03.06
22:16

еми като цяло след всяка тренировка имам мнго яка мускулна треска.

DA

21.03.06
09:33

[quote author=“bat_kras”]Въпросът ми е дали между тренировките(Понеделник,Сряда и Събота)да правя вкъщи някакви други упражнения и какви имам си гири,но са много леки-3-4кг!Примерно ако правя лицеви опори колко повторения,коремни преси колко повторения.


Не,карай без лицеви и коремни.Според мен това си е загуба на време ако ходиш в зала и дори може да има отрицателен ефект.

24.03.06
21:53

Кажи си все пак тренировъчния цикъл... може пък да има нужда от подобрения :wink:

24.03.06
22:53

понеделник-бицепс и гърди,сряда-трицепс,гръб,петък-рамо и крака

TR

24.03.06
23:16

Стара но доста ефикасна програма (предимно използвана от начинаещи) може да вклучиш преса

04.05.06
15:56

ако искаш, в почивните дни прави кардио и/или коремни преси, щом толкова ти се тренира:)

04.05.06
18:13

[quote author=“gm_ivanov”]ако искаш, в почивните дни прави кардио и/или коремни преси, щом толкова ти се тренира:)

ако целта ти е да направиш некви плочки или да си подържаш корема прави коремни преси през почивните дни

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1