Какво мислите за подобна програма

TR

24.03.06
10:58

Значи напоследък не се чувствам добре от тренировките си. Тренирам вече 4 години, но съм прекъсвал за дълги периоди от време - нямам кой знае какви постижения и не съм взимал и не взимам никакви добавки. Висок съм 183 - тежа 80 кг, но искам да кача още маса(нямам замазнявания освен съвсем леко по корема, но просто не правя коремни - иначе този проблем си го решавам за около месец). Та кажете си мнението за тази програма, която на мен някак си не ми изглежда толкова добра, но уж обеща големи резултати. Ето и програмата:
5 месечна като за всеки тип мускулатура е даден различен брои повторения и серии(мускулест, пълен и слаб тип). Та ето я програмата за първи месец при мускулест тип:

Понеделник и ЧЕТВЪРЪК: 1 Повдигане от лег 2 Разтваряне с дъмбели 3Повдигане на дъмбели встрани 4Повдигане за вратот сед 5Клекове 6Предна част бедра на машина 7Задна част бедра на машина 8Опражнения за врат
ВТОРНИК и ПЕТЪК:1Чукчета 2 Бицепс прав 3 Френско разгъване 4Сгъване с дъмбели5Късо повдигане на тороса 6 Повдигане на краката 7повдигане на пръсти прав(с щанга) 8Сгъване на китките.
ПОДЧЕРТАВАМ че всяко опражнение се изпълнява 1x8повторения като задължително има разгрявка преди сяка серия 1x20 с 30%от работната максимална тежест.Към програмата има специална дието ,но дака и така мнението ми стана мн дълго първо си даите мнението за програмата :)


—————
Моля, не пишете по две мнения едно след друго! Използвайте бутона “Промени”! Пишете на кирилица!
Спазвайте правилата.
1.16. При грешка/непълнота на съобщението използвайте бутон “промени” горе вдясно на Вашия пост, а не пускайте поредица от мнения.
1.9 Забранено е писането с латински букви (както теми така и заглавия), както и заместването на букви като “Ч”, “Ш” и др. с други означения като “4”,”6” и др..
Моля, пускайте темите си в правилните раздели. ;)
vladimir.nikolov

TR

24.03.06
19:25

Еее няма ли никой в тоя форум да даде мнение за тая програма :?:  :(

Ти не виждаш ли какво ти пише модератора в горният ти пост
DJGorgio-Astor

ами аз не съм специалист ама ми се вижда доста тежка.ако си по-напреднал(а ти май си) мисля че става :)

TR

24.03.06
20:12

Всъщност тва е 1вия месец от 5 месечния цикъл и е сравнително леко натоварването за цялата тренировка ти се събират точно 8серии + 8 загряващи серии и тази програма между другото е дадена за начинаещи ,но просто съм любопитен какъв ше бъде при мен ефекта след такъв 5 месечен цикъл -по-принцип не бързам за никъде и искам да екперементирам ,но още не съм решил твърдо дали от понеделник да я подхващам :lol:

ами щом казваш че не бързаш за никъде не виждам нищо лошо да я пробваш :) (не бях видял че всяко упражнение е по 1x8)

TR

24.03.06
20:20

Ами май така ше направя ако вида че няма резулати след 1вия месец ше я сменя 8)

да.няма лошо.а да ми кажеш как да кача още малко мускули защото съм в застой.все пак година и малко нормално е май 8)

24.03.06
21:25

Трудно ми е да дам мнение за това какъв ще е ефекта , но обмисли малко мястото на френското разгъване. Аз бих го сложил в понеделник-четвъртър тренировката. Освен това, в дърпащата тренировка , бих махнал едното упражнение за бицепс и бих правил тяга или набиране.

TR

24.03.06
22:00

Ае хора то и на мен малко откачена ми се струва програмата ама изрчно пише да се изпълнява стрикно както е зададена за да има нужния ефект :shock:

NETP

25.03.06
13:49

Абе каква е тая програма.На мене не ми харесва.Какви са тия понеделник и четвъртак,вторник и петук.Това да се тренира 2 пати в седмицата една мускулна група е много грешно.На една МГ и трябва точно една седмица за да се вазстанови.С тая тренировка мускулите нямат време да си отпочинат.Незнам прави каквото искаш triii аз си казах мнението.

TR

25.03.06
14:14

Мерси очаквах даже мн такива мнение аз и за тва пуснах темата да ви чуя и ващи мнения се пак(помощ от публиката) :)

25.03.06
15:24

[quote author=“NETP”]Абе каква е тая програма.На мене не ми харесва.Какви са тия понеделник и четвъртак,вторник и петук.Това да се тренира 2 пати в седмицата една мускулна група е много грешно.На една МГ и трябва точно една седмица за да се вазстанови.С тая тренировка мускулите нямат време да си отпочинат.Незнам прави каквото искаш triii аз си казах мнението.

Що пък да е грешно. И що реши че и трябва ТОЧНО седмица да се възстанови? Не може ли да са 4 или 5 дена, или 6? Или 10?
Ако искам, може и 5 пъти седмично да тренирам мускулна група и пак ще расте. Има си начини и методики. Стига с тия крайни мнения.
На мен програмата ми харесва между другото ;) Много прилича на мойта :)

25.03.06
16:18

Съгласен съм с Петко К.! Но това не е мнение нито на Петко, нито мое - пише го във всички книги, в които се засягат тренировките за начинаещи! Ама кой да чете!
Понеже е за начинаещ 2 пъти седмично е нормално. Правят се по 2 упр. за големите МГ и по 1 упр. за малките МГ. Колкото по-напреднал става някой и започва да може, защото начинаещият не може,  да натоварва и стресира тялото си, токова повече се разреждат тренировките!

Обратната идея - в началото да започваш с редки тренировки (защото не си привикнал) и колкото по-напредваш да увеличаваш тренировките е глупост и абсолютно нелогично!

TR

25.03.06
16:24

[quote author=“nikolaBULL”]Съгласен съм с Петко К.! Но това не е мнение нито на Петко, нито мое - пише го във всички книги, в които се засягат тренировките за начинаещи! Ама кой да чете!
Понеже е за начинаещ 2 пъти седмично е нормално. Правят се по 2 упр. за големите МГ и по 1 упр. за малките МГ. Колкото по-напреднал става някой и започва да може, защото начинаещият не може,  да натоварва и стресира тялото си, токова повече се разреждат тренировките!

Обратната идея - в началото да започваш с редки тренировки (защото не си привикнал) и колкото по-напредваш да увеличаваш тренировките е глупост и абсолютно нелогично!

Програмата е точно от книга и е описана целия пет месечен период ако искате мога ви кажа какво се прави и в другите 4 месеца , просто не ми вдъхва доверие като една серия на лежанка една серия за крака и т.н :wink:

25.03.06
16:31

Аз лично бих препоръчал по 2 серии, но може би в контекста на целия 5-месечен тренировъчен план да е по-добре 1 серия.

Коя е книгата и кой е автора, че напоследък се появиха доста “набедени” специалисти!

TR

25.03.06
16:38

Тя книгата е стара аз отдавна я имам от 99г. е казва се ФОРСИРАНО МУСКУЛНО ИЗГРАЖДАНЕ Еню Рангелов до колкото знам автора е добър.Отностно програмата 1ви месец са 1x8 2ри 2x8 3ти 2x6+ 1x12 4ти 3x9 5ти 2x6-8
ЗАБЕЛЕЖКА:тренировачните дни и упражнения нямат нищо общо месец за месец както и тези серии и повторения не се отнасят за пресите

25.03.06
17:12

[quote author=“trii”]Тя книгата е стара аз отдавна я имам от 99г. е казва се ФОРСИРАНО МУСКУЛНО ИЗГРАЖДАНЕ Еню Рангелов до колкото знам автора е добър.Отностно програмата 1ви месец са 1x8 2ри 2x8 3ти 2x6+ 1x12 4ти 3x9 5ти 2x6-8
ЗАБЕЛЕЖКА:тренировачните дни и упражнения нямат нищо общо месец за месец както и тези серии и повторения не се отнасят за пресите

Разбира се, имам я и аз! :lol:  Аз всъщност имам повечето книги излезли в Б-я на темата културизъм, а тези които нямам съм ги прочел! Еньо Рангелов заедно с Ат. Джананов бяха първите български автори, които писаха на темата културизъм. Е. Рангелов дори в началото издаваше и в. “Културизъм”, за който бях абониран първите години!

Тази конкретна с-ма аз я разделям така:

1). Запознаване (въвеждане) - 1Х8 . Мисля, ч4е ти нямаш нужда от него!
2). Период на растеж - тук като деадаптационен механизъм играе с броя на повторенията:
2-ри месец 2Х8
3-ти месец  2Х6 + 1Х12
4-ти месец 3Х9
5-ти месец 2Х6-8

За начинаещите като стресов механизъм това обикновенно е достатъчно!

TR

25.03.06
17:31

Еми знам ,че нямам нужда ,но ся като ше я пробвам да я почна от начало докрай даже смятах да почна направо от 3-4 месец ама викам кат ше се хващтам поне да от начало до край нямам идея как ше ми се отрази на мен като се има предвид че тренирам от 4години някъде ама знам ли може пък да има мн добри резулати :lol:

25.03.06
18:11

Един е начина да разбереш, нали? :lol:

Но трябва да тренираш с колкото е възможно по-големи тежести като държиш техниката на изпълнение да е чиста!
Прави накрая 1-2 повторения с помощ, т. нар. “форсирани” повторения!
Всяка серия до отказ!

Аз бих те посъветвал да махнеш “Повдигане на щанга зад врат” - много е опасно за раменната става!

TR

25.03.06
18:32

Ами ще пробвам аз пък да видим  :lol:  та за вдигането на щанга зад ше гледам да зарявам рамото добре преди това и няма се назорвам кой знай колко-а чистото изпълнение на опражнениеята естетвено че е задължително по добре да е с малко кг ма да е кат хората-ако има добър ефект програмата ше се похваля :lol:

NETP

25.03.06
18:33

Момчета знаете ли дали мога да си зема вупросната книга от някаде или да си я порачам.А ако не знаете кажете дали мога тогава да си зема дръги книжки :) Пишете моля,че и аз сам начинаещ и аз искам да се науча на този бизнес!!!  :wink:

02.04.06
17:39

[quote author=“trii”]Ами ще пробвам аз пък да видим  :lol:  та за вдигането на щанга зад ше гледам да зарявам рамото добре преди това и няма се назорвам кой знай колко-а чистото изпълнение на опражнениеята естетвено че е задължително по добре да е с малко кг ма да е кат хората-ако има добър ефект програмата ше се похваля :lol:

Съжалям, че ще ти го кажа, но за да има растеж, трябва да се “назорваш”!

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1