Програма за начинаещ ?

PR

24.03.06
14:51

Реших най накрая да започна да тренирам . Ама нз какво да правя и с какво да започна . Ако някой може да ми помогне . Височина 1.88 , тегло 75 ....нз дали ще помогне това ама аз пак да си кажа. Трябва ми програма като ида в някое фитнес клубче и за вкъщи .
Обюо взето мене ми трябва главно за релеф ...но предполагам че пъвро трябва за маса да се помъча.

TR

24.03.06
15:03

Не е лошо да почнеш по тридневна програма въпреки че вече доста хора я отричат.На мен лично когато започнах да се занимавам ми подейства добре.Ето ти и примерна пограма.
Понеделник-гъдрди и бицепс
Сряда-гръб трицепс
Петък-крака рамо
П.П Гледай тренировката ти да е максимум 4ас
Тва е най-общо разбира се относно упражненията базовите са задължителни- клек,лежанка и мъртва тяга останалите пражнения можеш и сам да си ги подбереш според това от кой се чустваш че найситина има ефект примерно френското е мн добро за трицепс но трябва мн да се внимава с чиитинга.Не очаквай светкавични резултати корав не се става бързо си4ко е воля и търпение :wink:

PR

24.03.06
15:15

[quote author=“trii”]Не е лошо да почнеш по тридневна програма въпреки че вече доста хора я отричат.На мен лично когато започнах да се занимавам ми подейства добре.Ето ти и примерна пограма.
Понеделник-гъдрди и бицепс
Сряда-гръб трицепс
Петък-крака рамо
П.П Гледай тренировката ти да е максимум 4ас
Тва е най-общо разбира се относно упражненията базовите са задължителни- клек,лежанка и мъртва тяга останалите пражнения можеш и сам да си ги подбереш според това от кой се чустваш че найситина има ефект примерно френското е мн добро за трицепс но трябва мн да се внимава с чиитинга.Не очаквай светкавични резултати корав не се става бързо си4ко е воля и търпение :wink:

мерси за помоща...не разбрах някои от работите (като френското например какво представлява) но ще се оправя , надявам се . Мене ми трябва просто за заякна малко , не да ставам някои изрод. И главно ми трява за ръце , гърди ,корем , гръб....то май друго не остана , хаха :)

С таз програма за колко време горе долу ще мога се пооформя ? За месец , месец и половина ?

TR

24.03.06
15:20

спокойно няма да станеш изрод :wink: , а и ще е хубаво да си намериш от някъде енциклопедия на упражненията така ,че да видиш сяко как се изпълнява правилно :wink:
УСПЕХ :)

PR

24.03.06
16:30

[quote author=“trii”]спокойно няма да станеш изрод :wink: , а и ще е хубаво да си намериш от някъде енциклопедия на упражненията така ,че да видиш сяко как се изпълнява правилно :wink:
УСПЕХ :)

написаното за  упражненията тук http://www.bb-team.org/training/000156.php , не са ли достатъчни ?

TR

24.03.06
16:39

По принцип като за теб са достатъчни аз имам една книга накрая с показани окол 70 упражнения за какво са и как се изпълняват които далеч не се сички опражнения които можеш да изпълняваш с времето трябва да видиш на кое опражнение ти въздейства най добре на мускулатурата ,така че е хубаво да си имаш такъв наръчник естествено зависи дали наистина ше се занимаваш по-сериозно с фитнес

PR

24.03.06
17:45

[quote author=“trii”]По принцип като за теб са достатъчни аз имам една книга накрая с показани окол 70 упражнения за какво са и как се изпълняват които далеч не се сички опражнения които можеш да изпълняваш с времето трябва да видиш на кое опражнение ти въздейства най добре на мускулатурата ,така че е хубаво да си имаш такъв наръчник естествено зависи дали наистина ше се занимаваш по-сериозно с фитнес

еми аз искам само малко да заякна , малко оформяне и да поддържам формата ...нз колко е сериозно това :).
От къде мога да си намеря такива книги ?

TR

24.03.06
17:55

Еми от някоя книжарница :lol:  :wink:

NETP

26.03.06
16:31

Абе мужки каква е тая мартва тяга на начинаещ.Та нали ше си преебе круста.Та тоя круст да не е за един ден.Остав я тая тяга и като не иска да с занимава по сериозно да прави по неангажиращи опражнения кат гребане и набиране,хиперекстензии.

TR

26.03.06
17:31

[quote author=“NETP”]Абе мужки каква е тая мартва тяга на начинаещ.Та нали ше си преебе круста.Та тоя круст да не е за един ден.Остав я тая тяга и като не иска да с занимава по сериозно да прави по неангажиращи опражнения кат гребане и набиране,хиперекстензии.

Не е проблем като е начинаещ да прави мъртва тяга просто не трябва да слага мн килограми доктато не свикне с напълно правлиното и изпълнение същото важи и за краката-без мъртва тяг неможеш да направиш плътен гръб а пък ти квот си искаш пръй аз казах според мен кво трябва да правиш.А нетп толкова мн мнения имаш който просто са но комент ама не ми се занимва ти казвам за всяко кви грешни съвети даваш :!:На мен ми е се едно аз имам единствено доверии на книгите за ББ ако досега тренирах по разни мнения нямаше да стигна до никъде щот то кат гледам сички станаха големи разбирачи
П.С Извинявам се ако съм обидил някой но вече ми омръзна от подобни мнения

NETP

26.03.06
19:45

Незнам дали суветите ми са грешни или не но все още сум за теорията че начинаещи не трябва да прават мъртва тяга.Пак ти каквото искаш мисли.

morphey

26.03.06
21:34

Вие двамата май говорите на старобългарски :wink: или много бързате или така пишете и в училище.
Мъртва тяга няма смисъл в началото.След 6 месеца тренировка да,но да товариш кръста още отначало няма смисъл.Но набирания се опитвай даправиш задължително.

PR

28.03.06
00:20

мерси много за помоща на всички :)

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1