С кое е по-добре да се започва тренировката за гърди ?

24.03.06
22:01

С кое е по-добре да се започва тренировката за гърди - полулег или лежанка ?

24.03.06
23:16

Ако ти изостават горните гърди е удачно да започнеш с полулег,ако не  няма особенно значение с кое упр. ще започнеш.

24.03.06
23:43

По-добре с хоризонтален лег,то изгражда яката маса в гърдите.

24.03.06
23:52

Зависи от приоритета ти, по принцип изоставащи са горните гърди, заради факта че всеки прави нормален лег , за да вдига повече , и после резултата (визуалния) е смешен

25.03.06
11:08

Аз за загрявака правя кофички незнам за вас ама добре ми се отразява ;)

MR

25.03.06
11:37

аз първо лягам на полулега защото както на повечешето билдери горните гърди са по малки , после на хоризонталния лег и последно кросовъра  :wink:  а и  от време на време  флайс правя

NETP

27.03.06
09:59

Незнам ма аз съм привърженик на лежанката.И всяка програма за гаради започвам с лег.Незнам дали е правилно ама на мене ми деиства добре.Не се оплаквам от гардите. :wink:

аз започвам винаги с лег, защото иначе трудно си правя както трябва сериите на лег ако започна с полулег :wink:

27.03.06
17:35

[quote author=“Mortos”]С кое е по-добре да се започва тренировката за гърди - полулег или лежанка ?

Много рядко правя серии на лежанката поради простата причина, че не усещам толкова натоварване в гърдите, отколкото в рамената. Полулег-а му е майката :lol: Всичко е индивидуално. Ти както се чустваш най-добре така си прави тренировката.

EDIT: Хвата ми е правилен! No comment!

DO

27.03.06
20:48

[quote author=“Chef0”]Аз за загрявака правя кофички незнам за вас ама добре ми се отразява ;)

ми и това е добър вариянт лично съм пробвал но според мен е най-добре да се почва с полулег и след това хоризонталния за максималнен ефект и маса а също така според мен е много добре да се хвърлят всички сили като за начало в полулега защото именно той играе важна роля в оформянето а кофичките препоръчвам накрая за финално изцеждане

M_

27.03.06
21:21

Аз пък като правя полулег с лоста го усещам директно в рамото...затова полулега го правя с дъмбели а останалите ги редувам..

28.03.06
00:47

[quote author=“M_U_T_O”]Аз пък като правя полулег с лоста го усещам директно в рамото...затова полулега го правя с дъмбели а останалите ги редувам..

Изпълненето ти е куцо , виж си хвата да не е прекалено широк

29.03.06
23:45

Аз лично почвам тренировката със Кросоувър,загрявам гърдите,хем после акцента е по-голям,пък и въпреки всичко така съм чел... :D

30.03.06
00:05

Аз почвам с личеви опори, после лежанка.

А на полулега ако ти е кофти техниката по-добре не го прави.  :?

30.03.06
10:38

1 полулег с лост,полулег флайс,пек-дек
а другата ми е полулег дъмбели,кросоувър,кофички

30.03.06
15:13

Лег - с лост
Полулег - с дъмбел
и 3-то пожелание, но да натоварва друга част на гърдата.

30.03.06
17:31

Аз пък изобщо не съм почитател на лежанката. Започвам тренировката с полулег, обикновено с дъмбели, но понякога правя и с лост. После пек-дек и накрая флайс, пак от полулег. От много лежанка гърдите ми станаха плоски и недоразвити в горната част, за това я правя много рядко, главно за проверка на силата.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1