Да сменям ли програмата?

NT

31.03.06
22:06

На току що навършени 16 години съм, преди 2 месеца стъпих в зала за пръв път, като от 1 се занимавам сериозно с тридневния сплит за маса за абсолютно начинаещи , само съм заменил избутването на дъмпели от полулег с избутване на щатга от полулег.
Използвам следните тежести:

повдигане на щанга от лег-32кг
избутване на щатга ог полулег- 28кг
придърпване на вертикален скрипец-35кг
придърпване на хоризонтален скрипец-35кг
раменно разтваряне встрани-дъмпели по 6 кг
трицепсово разгъване на скрипец- 30кг.
бицепсово сгъване с щанга- правя с крив лост 20кг.
бедрено разгъване-20кг
бедрено сгъване-20кг
повдигане на пръсти на калф машина-20кг
кoремни преси
повдигане на краката от лег

Ефекта е че съм качил 5 кг маса и струва ми се само мускулна  :D Висок съм 170 и тежа 55кг, бицепса ми е 30 см. Не съм спазвал някаква диета, а просто съм се старал да ям повече.
Чудя се дали вече ми е време за друга програма за маса, но за начинаещи и евентуално да започна някаква диета.

Предварително благодаря и не ми се смейте много  :oops:

31.03.06
23:43

[quote author=“NTT”]На току що навършени 16 години съм, преди 2 месеца стъпих в зала за пръв път, като от 1 се занимавам сериозно с тридневния сплит за маса за абсолютно начинаещи , само съм заменил избутването на дъмпели от полулег с избутване на щатга от полулег.
Използвам следните тежести:

повдигане на щанга от лег-32кг
избутване на щатга ог полулег- 28кг
придърпване на вертикален скрипец-35кг
придърпване на хоризонтален скрипец-35кг
раменно разтваряне встрани-дъмпели по 6 кг
трицепсово разгъване на скрипец- 30кг.
бицепсово сгъване с щанга- правя с крив лост 20кг.
бедрено разгъване-20кг
бедрено сгъване-20кг
повдигане на пръсти на калф машина-20кг
кoремни преси
повдигане на краката от лег

Ефекта е че съм качил 5 кг маса и струва ми се само мускулна  :D Висок съм 170 и тежа 55кг, бицепса ми е 30 см. Не съм спазвал някаква диета, а просто съм се старал да ям повече.
Чудя се дали вече ми е време за друга програма за маса, но за начинаещи и евентуално да започна някаква диета.

Предварително благодаря и не ми се смейте много  :oops:

е за какво да ти се смеем
всеки е тръгнал по този път
ти да си чувал някой който за първи път да влезе в зала и да дигне 150 лег примерно
дам време ти е

01.04.06
10:50

Почвай по новата програма без да се притесняваш. Спазвай я сктрикно първите 1-2 месеца. След това можеш да променяш някой упражнения. Относно диетата още не се мъчи да спазваш кой знай какви строги диети. Следай да хапваш повече и по-честно. Като в яденето ти гледай да има повече месо и зеленчуци. Хапвай яйца и млечни продукти когато можеш и това е. Ако имаш по-специални питания ми отговори.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1