врат...

StronG™

03.04.06
13:17

Понеже сьм малко нахален ще питам и за мускулите на врата  :P С кои упражнения мога
да го направя по дебел  :? ?
живи и здрави !

KO

03.04.06
21:38

Упражнения не се обясняват с думи а се гледат и усвояват, мога да ти предложа да отидеш на една тренировка по бокс и да помолиш треньора да ти покаже няколко!

happy666

03.04.06
21:56

и аз имам въпрос относно врата...струваше ми се безсмислено да пускам нова тема..бяха ми казали че сега като съм по слабичък само мога да си направя врата по дълъг и по смешен а не по дебел и здрав :wink:  на мен това ми се стори смешно но от страх до сега не съм правил врат..вие какво ще кажете по въпроса момчета?

protein

03.04.06
22:24

Относно врата ще ви отговоря по следния начин. Кои имат наи глеми вратове ?! Естествено това са Борците. Следователно имат някакъф трик за развитие на този мускол и този трик се нарича БОРЦОВ МОСТ има го в два варианта. Напред и нзад. В началото е малко трудно да се прави от обикновенни хора ( по добикновенни имам птедвид такива които не се знаимават със борба ) Самото упражнение ми е трудно да ви го обясная. Мога да ви пратя рисунки на е-маила ако имате интерес. Хубаво е да загрявате доста преди да правите това упражнение. От мене толкова дано съм бил полезен!

03.04.06
22:27

Борцовия мост е за доста напреднали, правил съм го труден е доста, ако не си развил врата предварително
Има един уред който се поставя на главата (като корона) и с въже се закачват тежести на него, с него се развиват мускулите на врата - страничните и задния

StronG™

04.04.06
09:48

protein ще ти бьда благодарен ако ми изпратиш рисунката за това упражнение .... venmix@abv.bg
Blagodarq !

04.04.06
11:19

[quote author=“StronG™”]Понеже сьм малко нахален ще питам и за мускулите на врата  :P С кои упражнения мога
да го направя по дебел  :? ?
живи и здрави !

Упражненията за врат са доста опасни.Той си получава своето при тренировка на трапеца и по-специално повдигане на раменете

protein

04.04.06
11:26

Понеже виждам че нямате добро мнение за Борцовите мостове а и се конултирах с няколко души и те ми казаха че наистина е рисковано неопитни хора да правят това упражнение понеже се натоварват горните грабначни прешлени... ви намерих един линк които може да бъде полезен http://www.exrx.net/Lists/ExList/NeckWt.html Успех!

StronG™

04.04.06
11:27

Миле аз неискам да го правя като на Боб Саб ами просто мускулите да  са малко по развити и очертани.

04.04.06
14:14

[quote author=“StronG™”]Миле аз неискам да го правя като на Боб Саб ами просто мускулите да  са малко по развити и очертани.

Ами така де,прави повдигания на раменете с дъмбели удря точно в началото на трапеца до врата или с щанга отпред.Преди съм го правил с дискове като се ляга на пейката ,дисковете на челото и започваш нагоре-надолу.Повярвай ми това е излишно ,а и ако нямаш опит си е направо опасно

RE

04.04.06
16:04

Мога да ви кажа едно упражнение , което не изисква тежести.Това е:
Оказване на съпротива на брадата за силен врат.

04.04.06
16:07

Аве стига глупости с тоя врат. Всичко ли друго развихте, че точно там ви куца тялото.
Но като говорим за врат, мисля че в тягата адски много се натоварва врата ( пасивно ).

StronG™

04.04.06
17:48

Аве стига глупости с тоя врат. Всичко ли друго развихте, че точно там ви куца тялото.

Така е но когато един мьж има здрав врат изглежда по мьжествен... Така си мисля аз :P
Мерси за мненията и препорьките!
:wink: [/list]

04.04.06
18:36

Аз отдавна си правя “борцов мост” само че аз го правя на стената се едно правиш челна стоика и е доста доборо само че трявба да се заграява че кофти аз го правя в един ден с трапец и рамо.SuDjI аз пук много хора сум вийдал яки здрави и като им видиш “главичката” и врата  :lol: според мен трябва да се прави врат

Edit: Петко К
Изтрит двоен пост.

happy666

06.04.06
22:55

естествено че трябва да се прави врат...то по тая логика...и крака недейте да правите :evil:

06.04.06
23:12

Внимавай как се обръщаш към другите хора от форума, още една обида и получааш  БАН
DJGorgio-Astor

07.04.06
20:07

[quote author=“happy666”]естествено че трябва да се прави врат...то по тая логика...и крака недейте да правите :evil:

Не съм съгласен,аз не правя врат и въпреки това ми расте адски много,дори искам да спре да расте,но не става.Това май се получава откакто правя рамо и трапец.Немога да си обесня точно кои упражнения го натоварват(вероятно тяга),но бая ми расте вратът.

MR

27.04.06
12:41

някои може ли да ми обясни как се прави тоя борцов мост :?:

27.04.06
13:37

[quote author=“mr.olimpia`”]някои може ли да ми обясни как се прави тоя борцов мост :?:

http://www.rossboxing.com/thegym/thegym15.htm

zweio

01.06.06
22:30

Вратът ми е много слаб и не съм съгласен с това, че тренировката за трапец помага на врата да расте. Аз съм висок и ясно виждам разликата между вратните мускули и трапеца. Пробвах борцовият мост, но е труден за изпълнение. Няма ли някаква джаджа която да се завръзва на главата като колан и от нея да виси тежест... все някъде трябва да се продава такова нещо.

zulLl

24.09.06
22:50

Добре а повдигането на врата с тежес от лежанка, го права 4 серии по 14 повторения. През ден го права. Чудех се дали може да го правя всеки ден, или вратния мускул не може да се възстанови толкова бързо :) ?

morphey

25.09.06
00:21

Има си уред лично аз си уших тъкмо два такива (става въпрос за два колана на кръст с един който им свързва 4-те края и се окачва тежест на катарамата)
иначе щангистите имат много добре развити вратове ,което значи че силовото има ефект и за врата)

05.10.06
10:41

Щом толкова държиш да правиш упражнения за врат, преди да започнеш да правиш “борцов мост” и наклони встрани на главата с прикрепена тежест (както каза Astor), прави първоначално следното: постави дясната си длан върху дясната си буза и натискай, а едновременно с това се мъчи с главата да преодолееш натиска на ръката. След това обратното с лявата ръка. Действа добре и е по-малко рисковано от докарване на кунтизии. След като го правиш известно време можеш да минеш на тежести, “борцови мостове” и др. Успех!!!

05.10.06
16:17

[quote author=“StronG™”]Понеже сьм малко нахален ще питам и за мускулите на врата  :P С кои упражнения мога
да го направя по дебел  :? ?
живи и здрави !

На мен ми се струва, че при 1 трен. за трапец с дъмбели и щанга през 3-4 дена от по 3 серии/примерно/, врата се оформя пропорционален.  Така де, не може да искаш врата ти да е колкото крака едва ли не...  :wink:


П.П. А и визуално врата изглежда по добел при някои тъй като стойката им е по-изгърбена, което не е добре.

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1