Програма клек лег тяга

03.04.06
22:51

Здравейте искам да дадете мнения за тази програма с наблягане на клек лег и тяга.
На 17 год съм 1.83 64кг 32см ръка 92см гръдна обиколка. Целта ми е ако мога да стана около 70 кг до лятото стажа ми е 3 месеца.
1 ден гръб трицепс
              Гръб
1. Набирания 5 серии по 6-8
2. Дърпане на скрипец пред гърди 3 x 8-10
3. Чукчета или гребане с дъмбел 3 X 8-10
4. Мъртва тяга 5 Х 10
            Трицепс
1. На вертикален скрипец за загрявка 2 Х 15
2. Френска преса или повдигане на щанга с тесен хват 5 Х 8-10
3. Повдигане на дъмбел зад глава 3 Х 8-10

2 ден Почивка

3 ден Крака рамо
      Крака
1. Бедрено разгъване 3 Х 8-10
2. Клекове 5 Х 8-10 в супер серия с пуловър
3. Повгигане на клайф машина 5 Х 10-15
4. Бедрено сгъване 3 Х 8-10
      Рамо
1.Бутане на щанга зад врат 3 Х 8-10
2.Вертолет или вдигане на щанга за задно рамо 3 Х 8-10
3.Разтваряне на рацете встрани 3 Х 8-10

4 ден почивка

5 ден гърди бицепс
                  Гърди
1. Бутане на щанга от лег 7 серии с разл брой повторения
2. Кофички 3 Х 6-8
3. Бутане на щанга/дъмбели от полулег 3 Х 8-10
4. Флайс 3 Х 8-10
                Бицепс
1. Бицепсово сгъване с прав/крив лост 3 Х 8-10 прав
2. Скотово сгъване 3 Х 8-10
3. Концетрично сгъване 3 Х 8-10

Това е. Между другото тренирам волейбол и от него доста добре се уформя корема така че не съм го включил към програмата си но ще го правя кам някой тренировки.

много ти е малко стажа за мъртва тяга и клек.Наи-много да си прецакаш кръста...Гърба има хиляди начини да го направиш и без нея.

04.04.06
01:36

Не му пречи да ги прави тия неща. Да не говорим, че волейболистите са с много добра развита долна чааст на тялото ( особено краката ). Спред мен не му пречат и тягата и клековете.

Относно програмата това там за Pullover-а, не му е там мястото. И според мен трябва да намалиш малко броя на сериите и упражненията. Защото тренираш и волейбол и няма да можеш да възтановяваш добре.

04.04.06
01:54

Ако искаш да наблегнеш на клека, лег и тягата бих ти препоръчал силно да намалиш всички останали упражнения.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1