Тренировки за поддържане на формата

05.04.06
22:56

Интересно ми е каква ще е тренировката на човек, който нито иска да загуби кг ,нито да загуби постигнатите си резултати във бодибилдинга, а само иска да ги запази?
По-кратки тренировки? Диета?Казвайте според вас.

05.04.06
23:01

Тренираш си със спец сплит , който включва всички групи като паузата между тях е общо казано 6 дена

05.04.06
23:03

[quote author=“Nask0`”]Интересно ми е каква ще е тренировката на човек, който нито иска да загуби кг ,нито да загуби постигнатите си резултати във бодибилдинга, а само иска да ги запази?
По-кратки тренировки? Диета?Казвайте според вас.

еми всеки ден по една мускулна група
или пък 3-дневен сплит

05.04.06
23:09

Ама смисъл с тоя сплит си циклиш с тежестите на едни кг така ли?
И имаш значи една трен. в седмицата на всички групи в един ден така ли?

05.04.06
23:10

[quote author=“Nask0`”]Ама смисъл с тоя сплит си циклиш с тежестите на едни кг така ли?

еми може и така да
само да си подържаш формата

05.04.06
23:14

[quote author=“Nask0`”]Ама смисъл с тоя сплит си циклиш с тежестите на едни кг така ли?
И имаш значи една трен. в седмицата на всички групи в един ден така ли?

Не си ме разбрал, паузата на групите е да кажем Понеделник гърди, другия понеделник пак гърди, а групите ще си наредиш както искаш
Но става и с 3- дневен сплит както спомена DirtyandNasty

05.04.06
23:17

[quote author=“djgorgio-ASTOR”][quote author=“Nask0`”]Ама смисъл с тоя сплит си циклиш с тежестите на едни кг така ли?
И имаш значи една трен. в седмицата на всички групи в един ден така ли?

Не си ме разбрал, паузата на групите е да кажем Понеделник гърди, другия понеделник пак гърди, а групите ще си наредиш както искаш
Но става и с 3- дневен сплит както спомена DirtyandNasty

Значи разликата е само в това ,че тренират всяка група отделен ден, а не по две групи на ден ли?
А за килограмите със едни и същи ли се действа?

05.04.06
23:23

[quote author=“Nask0`”][quote author=“djgorgio-ASTOR”][quote author=“Nask0`”]Ама смисъл с тоя сплит си циклиш с тежестите на едни кг така ли?
И имаш значи една трен. в седмицата на всички групи в един ден така ли?

Не си ме разбрал, паузата на групите е да кажем Понеделник гърди, другия понеделник пак гърди, а групите ще си наредиш както искаш
Но става и с 3- дневен сплит както спомена DirtyandNasty

Значи разликата е само в това ,че тренират всяка група отделен ден, а не по две групи на ден ли?
А за килограмите със едни и същи ли се действа?

е дигаш ама по-лека тренирофка правиш като цяло

05.04.06
23:24

[quote author=“DirtyandNasty”][quote author=“Nask0`”][quote author=“djgorgio-ASTOR”][quote author=“Nask0`”]Ама смисъл с тоя сплит си циклиш с тежестите на едни кг така ли?
И имаш значи една трен. в седмицата на всички групи в един ден така ли?

Не си ме разбрал, паузата на групите е да кажем Понеделник гърди, другия понеделник пак гърди, а групите ще си наредиш както искаш
Но става и с 3- дневен сплит както спомена DirtyandNasty

Значи разликата е само в това ,че тренират всяка група отделен ден, а не по две групи на ден ли?
А за килограмите със едни и същи ли се действа?

е дигаш ама по-лека тренирофка правиш като цяло

По-лека по-малко кг или по-малко серии или и двете?

06.04.06
09:36

[quote author=“Nask0`”]Интересно ми е каква ще е тренировката на човек, който нито иска да загуби кг ,нито да загуби постигнатите си резултати във бодибилдинга, а само иска да ги запази?
По-кратки тренировки? Диета?Казвайте според вас.

Малко ти е неясен въпроса , може би имаш в предвид ако нямаш за цел да качваш килограми и размери :) , ами мисля, че въобще не е трудно това , просто не си даваш много зор , а и да си даваш пак е трудно да растеш , трябва да ядеш  да спазваш режими , програми добавки......  Също е много важно каква постигната форма искаш да подържаш :!:  (пак давам пример с ръката , но ми е най-лесно)  ръка 42-43 няма да е трудно да подържаш , но ако си постигнал примерно 50 ръка трябват професионални тренировки и хранене.

06.04.06
11:11

Ами да примерно имаш там 42-43 ръка имаш хубаво тяло, но нямаш време за сериозни тренировки, обаче искаш да не си загубиш тялото.

06.04.06
11:32

[quote author=“Nask0`”]Ами да примерно имаш там 42-43 ръка имаш хубаво тяло, но нямаш време за сериозни тренировки, обаче искаш да не си загубиш тялото.

Кръгова тренировка 2 пъти седмично, примерно.
Хранителен режим за поддържане на тегло с достатъчно количество белтъчини.

06.04.06
11:42

От какво се състои тази кръгова тренировка?

07.04.06
10:46

[quote author=“Nask0`”]От какво се състои тази кръгова тренировка?

Я обясни какъв е смисъла на въпросът ти? Може би искаш с минимални тренировки да задържиш някакво ниво? Я ми кажи ако и без да тренираш би задържал това ниво би ли тренирал?  За мен примерно тренировката е 50/50 удовлетворение от самата тренировка , как се чувствам след това  и това как изглеждам.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1