Нормално ли е?

08.04.06
01:47

Направих един месец пауза, тия дни се завърнах в залата.
НО много се озорих на първите тренировки.
Гърди и трицепс - гърдите нормално, но като дойде време за трицепса - да правя френско -  направо ми се взе здравето, с толкова малки килограми не бях правил от доооста време, пък и като стигна до 5-то повторение ръцете ми направо отказват и изтървам щангата.

Днес правих гръб и бицепс - доста се напомпах, обаче се чувствам супер уморен, ръцете ми трепериха доста време след тренировката, а сега направо ми е трудно да ги вдигна...

Когато тренирам гърба или гърдите нямам проблеми, но като дойде време за ръцете, вече съм се уморил доста. Опасявам се да не би да се претоварвам?
Правя по 2 упражнения за бицепс и трицепс...

Какво мислите?

InDaHEad

08.04.06
01:51

Е не би трябвало да се изморяваш от по 2 упражнения,но все пак ако не си ходил отдавна на фитнес е нормално да се чустваш по слаб..

CaspaR

08.04.06
10:59

а по колко ъпражнения правиш за гърди и гръб

08.04.06
12:04

Слушай внимателно, какво ти казвам.

Ако искаш да имаш ефект и сила - гърди и бицепс; гръб и трицепс. Забрави тия глупости на хората, които ти казват, че било по-яко при другия начин.

08.04.06
12:12

[quote author=“SuDjI”]Слушай внимателно, какво ти казвам.

Ако искаш да имаш ефект и сила - гърди и бицепс; гръб и трицепс. Забрави тия глупости на хората, които ти казват, че било по-яко при другия начин.

Айде без такива крайни мнения!

08.04.06
13:01

[quote author=“SuDjI”]Слушай внимателно, какво ти казвам.

Ако искаш да имаш ефект и сила - гърди и бицепс; гръб и трицепс. Забрави тия глупости на хората, които ти казват, че било по-яко при другия начин.

Така ще имаш по-малко сила, защото фактически се получава, че тренираш по два пъти в седмицата почти всяка мускулна група.
По темата: нормално е да имаш спад на силата след прекъсване. Затова след прекъсване първата седмица е добре да е с олекотени тренировки за да се влезне в ритъм.

08.04.06
16:56

Супер схванати са ми ръцете, когато ги сгъвам и разгъвам доста боли.
За гърди правя: лег, полулег, флайс.
За гръб: набиранки, верикален скрипец пред врат, гребане с щанга.

Не са много упражненията, но като почна да правя ръцете, понякога се случва направо да откажат.

08.04.06
21:44

[quote author=“SuDjI”]Слушай внимателно, какво ти казвам.

Ако искаш да имаш ефект и сила - гърди и бицепс; гръб и трицепс. Забрави тия глупости на хората, които ти казват, че било по-яко при другия начин.

И те ме слушай внимателно, не се изказвай така утвърдително...

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1