Програма за гърди?

08.04.06
17:40

Искам да ви питам дали 3 упражнения са достатъчни за гърди или да включа още едно.
1. Лег: 1 серия - загряваща(10-12 повтореняи с лоста); 2 серия - (10x40кг); 3 серия - (6-7x80кг); 4 серия - (6x90кг)
2. Бенч прес с дъмбели на наклонена лежанка: 1 серия - (9-10x20кг); 2 серия - (8x22кг); 3 серия - (6x24kg)
3. Кофички 3 серии по 10 поворения
на 21 години съм, 198см 92кг.
Кажете ми моля ви се как да ги редувам защото искам да включвам и други упражнения (например за долната част на гърдите и за вътрешната). Едната седмица да правя лег, другата полулег или нещо такова примерно ми напишете.

08.04.06
18:58

[quote author=“vesheff”]Искам да ви питам дали 3 упражнения са достатъчни за гърди или да включа още едно.
1. Лег: 1 серия - загряваща(10-12 повтореняи с лоста); 2 серия - (10x40кг); 3 серия - (6-7x80кг); 4 серия - (6x90кг)
2. Бенч прес с дъмбели на наклонена лежанка: 1 серия - (9-10x20кг); 2 серия - (8x22кг); 3 серия - (6x24kg)
3. Кофички 3 серии по 10 поворения
на 21 години съм, 198см 92кг.
Кажете ми моля ви се как да ги редувам защото искам да включвам и други упражнения (например за долната част на гърдите и за вътрешната). Едната седмица да правя лег, другата полулег или нещо такова примерно ми напишете.

Какъв стаж имаш ?

08.04.06
19:05

миналата година тренирах 6-7 месеца
Тази вече ходя от месец и половина. Иначе порастнаха гърдите, но имайки предвид че, преди това бях много плосък сега не са кой знае какви.

08.04.06
19:11

[quote author=“vesheff”]миналата година тренирах 6-7 месеца
Тази вече ходя от месец и половина. Иначе порастнаха гърдите, но имайки предвид че, преди това бях много плосък сега не са кой знае какви.

Виж 3 упражнения са ти предостатъчни,но хубаво е да разнообразяваш
Не винаги започвай с лег,менкай ги
Можеш да правиш и кабели или пек-дек или флайс
Ето примерно :
кабели да напомпаш гърдите с кръв,полулег,лег
или кофички,лег,полулег
Повторенията и сериите добре ги изпълняваш няма опастност от претрениране

08.04.06
19:13

Достатъчни са три. Ако искаш да редуваш различни упражнения -  редувай, не е проблем.

08.04.06
19:18

Добре ще ги редувам значи всяка седмица. Но DirtyandNasty не е ли лошо да включвам кабели и пек-дек при положение че гоня маса. Аз избягвам изолиращите упражнения (понякога правя флайс, но рядко) грешка ли правя или какво.

08.04.06
19:21

Не, не правиш грешка. Наблягай на основните упражнения.

08.04.06
19:28

Последно въпросче.  :D
Ако правя полулег с щанга и след това с дъмбели лошо ли е или няма проблеми?
Благодаря ви много за информацията и отделеното време.

08.04.06
19:40

[quote author=“vesheff”]Последно въпросче.  :D
Ако правя полулег с щанга и след това с дъмбели лошо ли е или няма проблеми?
Благодаря ви много за информацията и отделеното време.

или едното или другото
попринцип флайс мн пълниш гърдите те са за горната част ако тя ти изостава правиш флайс

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1