Програма

09.04.06
20:01

Според вас тази програма като разпределение на мускулните групи става ли?
1-ви ден Гърди
2-ри ден Гръб и задно рамо
3-ти ден Крака и трицепс
4-ти ден Бицепс и рамо

Тренировките смятам да ги правя за не повече от час и ще добавям коремни преси и повдигане на краката от лег когато имам време.Ако отане повечко време може да направя и няколко упражнения за предмишница, но като цяло ще гледам да не прекалявам.

Между дните смятам да правя ден почивка и програмата ще се изпълнява за 8 дни.Ако не я бива кажете и защо

Нещо бъркаш. Едното е гърди сигурно...

Аз ти предлагам:

1 гърди, врат
2 крака и рамо
3 гръб, корем
4 трицепс, бицепс, предмишница

09.04.06
20:17

Да първото е гърди оправих го.Нещо не ми харесва тази програма, която си дал, защото в последователни тренировки са гърбът,ръцете и гърдите, а аз съм се опитал да ги отдалеча максимално много.Искам в последователни тренировки да не се натоварват ръцете.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1