Какво ще кажете за тая програмка...

14.04.06
19:16

Значи инструктура ми е някъв бивш културист дето все измисля някакви нестандартни упражнения и много ме кефи  :D
Та питах го аз за програма и той ми каза да правя всеки ден по една мускулна група, като не правя повече от 16 серии на тренировка(4 упражнения по 4 серии на ден):
1 ден - гърди
2 ден - гръб
3 ден - рамо
4 ден - бицепс и трицепс
6 ден - крака
и 1-2 дена почивка.
Целта ми е да качвам маса, имам около година стаж. Какво мислите?

Nenor

14.04.06
19:37

Програмата е хубава, но за човек със стаж поне 4-5 години в залата, а ти едва ли имаш и година,  гледам аватара,  мисля, че един от модераторите на форума ( djdjordjo Astor ) тренираше по подобна програма ,  всяка муск. група в отделен ден. Не е подходяща за теб

14.04.06
19:44

ХаХ :) програмата е добра самоче сложи краката в сряда та да ти почине малко горната част.Впрочем и аз тренирам горе доло по същата програма и то от както съм почнал с фитнес да се занимавам и съм доволен, такаче тва със стажа има значение но и др. път съм писал че не винаги.

14.04.06
22:32

всичко е идеално след ръцете почивай и след краката... и рамото го прави с гърдите няма смисал да го правиш отделно или го раздели предно рамо с гърди и задно с гръб... гърба го прави и с трапец !

filatov

14.04.06
23:45

Аз също смятам за правилно да правиш по 1 мускулна група на тренировка + евентуално корем. 16 серии ми се струват много, но запомни, че не е важна някаква бройка там серии и повторения, а да НАТОВАРИШ добре мускула. Освен това тренировките трябва да са час максимум. Струва ми се че трябва посредата някои почивен ден, защото след 2 яки тренировки гърди, гръб в последователни дни и последвалата мускулна треска, почти е сигурно че третия ден рамото ще куца.

15.04.06
00:18

[quote author=“filatov”]Аз също смятам за правилно да правиш по 1 мускулна група на тренировка + евентуално корем. 16 серии ми се струват много, но запомни, че не е важна някаква бройка там серии и повторения, а да НАТОВАРИШ добре мускула. Освен това тренировките трябва да са час максимум. Струва ми се че трябва посредата някои почивен ден, защото след 2 яки тренировки гърди, гръб в последователни дни и последвалата мускулна треска, почти е сигурно че третия ден рамото ще куца.

Много упражнения правиш както и серии за този малък стаж който го имаш,най-много зверски да претренираш
За големи мускулни групи-от 9 до 12 серии
За малки от 6-9 серии тва е като цяло
Ако искаш да имаш успех

15.04.06
17:38

[quote author=“Nenor”]Програмата е хубава, но за човек със стаж поне 4-5 години в залата, а ти едва ли имаш и година,  гледам аватара,  мисля, че един от модераторите на форума ( djdjordjo Astor ) тренираше по подобна програма ,  всяка муск. група в отделен ден. Не е подходяща за теб

По принцип е правилна,за всеки може да работи, важно е колко упражнения и серии правиш за да не претртенираш

15.04.06
19:39

[quote author=“DirtyandNasty”][quote author=“filatov”]
За големи мускулни групи-от 9 до 12 серии
За малки от 6-9 серии тва е като цяло
Ако искаш да имаш успех

Toва е доста относително ,за някой може да са достатъчни ,за друг не....Според мен зависи от стажа в залата най-вече :roll:

15.04.06
20:40

Програмата е добра,наистина можеш да сложиш краката по средата,за да си почине горната част,понеже нямаш почивка м/у групите.По принцип могат да се направят 1000 вариации като се обединяват групи,правят се почивки и така нататък,затова ако променяш нещо следвай основната идея,когато е правена програмата.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1