проблем с разтежа

16.04.06
00:40

ами имам проблем с разтежа на мускулите на 16 години съм ходя на фитнес 1 година тежа 66 кг висок съм 180см!пих 2 месеца протеин по 2кг на Scitec Nutrition и амино киселини - 3 месеца на Prolab сега пия от 3 месеца пия креатин на scitec значи качих 6 кг за 4 месеца достатъчно за мен но няма разтеж по мускулите като се има на предвид че тренирам 3 пъти седмично ето и тренировката ми:
1ден гърди предно рамо и трапец
повдигане щанга от наклон 4 х 10
повдигане дъмбели от лег  4 х 10
флайс от наклон            3 х 10
пек-дек                    3 х 12
пулоувър                  3 х 12
повдигане на щанга пред
глава но на машина        4 х 10
повдигане на рамената за трапец
                            4 х 10

2 ден гръб и рамо
набиране пред глава  3 х 10
придърпване тесен хват
на долен скрипец    4 х 10
гребане на машина    4 х 10
придърпване на скрипец
тесен хват пред гърди 4 х 10
разтваряне машина на страни
от седеж за гръб и задно
рамо                  4 х 10
разтваряне на дъмбели
встрани              4 х 10
разтваряне от наклон
за задно рамо        4 х 10

3 ден крака и ръце
бицепс:
сгъване от стоеж с дъмбели 4 х 10
скотово сгъване(което сега съм го сменил със сгъване на крив лост от стоеж                      4 х 10
чуково сгъване              3 х 10

трицепс:
разгъване на трицепс      3х10
повдигане на щанга тесен хват 4х10
френски преси              4х10

крака:
разгъване отпред 4х10
разгъване отзад  4х10
клек              4х10

дайте ми някакво мнение по въпроса защо нямам разтеж


сега мисля да взема Animal Stak или Stak2 честно казане не съм много наясно с Animal-ите така да ги кажа така че можете и малко теория да ми дадете аз съм от старазагора ходя да си пазаря от брофа и той има анимал стак но дали е стак или стак2 не съм заглеждал ще ви излъжа!

16.04.06
09:01

Човек направо не те виждам как оцеляваш 3-тия ден... колко време стоиш ? Радели краката и ръцете в различни дни. Примерно
1. Гърди, предно рамо
2. Гръб, задно и средно рамо
3. Почивка
4. Крака
5. Ръце
6. Почивка
7. Почивка


За паковете тук има инфо:
http://www.bb-team.org/forum/viewtopic.php?t=15064

16.04.06
10:43

Няма да имаш много растеж, докато ги правиш тия скрипци. Прави само набиране, гребани и тяга за гръб. Пренебрегваш и краката-тренирай ги отделно, сложи клека първи. Намали упражненията за ръце, особено при бицепса. За гърди са супер упражненията, но при твоя стаж е по-вероятно да претренирваш, така че и там ги намали като брой-махни според мен пулоувера и пек-дека.
А за стаковете внимавай. Анимал стак съдържа прохормони и на твоята възраст не ми се струва много удачно да ги взимаш. В стак2 няма, но то и полза няма кой знае каква, поне според мен. По-добре пий глутамин и гейнер.

16.04.06
14:49

при гърди забравих да кажа че редувам пек - дек и пулоувър едната седмица едното др. седмица другото крака правя много рядко защото 2 пъти в седмицата играя по 2-3 4аса футбол.за анимал стак и стак 2 нещо се отказах май наистина ще взимам глутамин но той пък не е ли само за качване аз съм чувал много работи за него и да питам и за Левцин http://www.bb-team.org/stuff/000097.php как влияе вреден ли е дали ще мога да го пия на тези години и килограми?

аре е никой ли незнае

Ред: Петко К
Без поредни постове и подканяния, моля
!

18.04.06
15:09

Левцинът е аминокиселина с разклонена верига и е хубаво да се пие, няма странични ефекти. А относно футбола-не се надявай да направиш големи крака с него. От футболисти съм чувал, че ги карат да правят клекове, даже един ми се хвалеше, че едно време клякал със 100.

18.04.06
15:21

Щом си решил да пиеш :roll:  - давай на гейнър, глутамин, протеини и амино (последните 2 за по-нататък)

А с тия упражнения от по “Х по 10-12 повторения” - маса ли искаш да правиш, или релеф?

Колкото хора има, толкова и мнения ще чуеш... (като  цяло)
Бих ти предложил:

Гърди, бицепс
Гръб, трицепс
Рамена
и според зависи дали ще наблягаш и на крака, или корем ги комбинирай... ден тренировка, ден почивка + 7-ми ден пак почивка.

Серийте 3 на упражнение (без да броим загряващата/загряващите) с по 6 повторения и много килограми.

Подходящ хранителен режим, достатъчно пълноценна почивка и... постоянство

За серийте - като се има предвид 6 - значи с колкото можеш кг за достигане на 6-то вдигане. По 10 и 12 вдигания като правиш, значи са ти леки килограмите, а от там следва, че се отдалечваш от “искам да качвам”

PE

26.04.06
10:25

Набиране, гребане, висене на лост. По кротко с тренировките. Пък и химия не ти е кой знай колко необходима. Другото което е, бе ти не даваш време на мускулните възли да се възстановят. Пробвай с балансирана тренировка и подхотдящ хранителен режим. Пак казвам лоста му е майката. Тренировъчната ти програма не става за нищо. Прекалено натоварване. И повече почивка.

01.05.06
14:34

брях!!!тренировъчната програма не ставала за нищо то сигурно щото я е правил републикански по култоризъм ама няма зна4ение моля ви повече без такива изказвания!

01.05.06
14:44

тренировъчната програма не ставала за нищо то сигурно щото я е правил републикански по култоризъм ама няма зна4ение моля ви повече без такива изказвания!


Ами, не търси съвети тогава от нас простосмъртните

01.05.06
14:51

виж сега пич аз като те слушам си мисля че на тебе ти тряба повече храна
намериси една добра диета и почваи
що се отнася до тренировкити прави по малко повторения с по големи тежеести

01.05.06
20:33

Не видях прасец в програмата ?Искаш мнения защото няма растеж и хората ти дават ,ама негодуваш че не ти одобряват програмата.И след като републикански по културизъм ти я е правил защо не се обърнеш към него след като нямаш растеж и да ти направи друга  8)

01.05.06
22:28

бе ти не си републикански по фитнес .... и нищо лично ма не секи професор става за преподавател......... а колкото до въпроса ти .... мускулния разтеж се дължи на това как се възстановяват мускулите..... и по-фажно е как се храиш а не как тренираш ...... ти нищо не пишеш за това трябва ти некой републикански да ти направи и диета :Р ...... а колкото до упр. требе да ги менкаш не се застоявай .... понякога изненадваш по добре мускулите така отколкото с кг.

по здрави

02.05.06
12:26

Виж сега, няма толкова значение кой ти прави програмата. И Рони Колман да е, все тая, ако не е съобразена с теб. На мен какви ли не са ми правили програми, от които съм щял да стана изрод за няколко месеца :D . Е, не станах. Сам казваш, че нямаш достатъчно растеж, макар че 6 кила за 4 месеца ако са малко... :) . Струва ми се, че повече те интересува дали с някоя добавка може да станат нещата, отколкото дали тренировъчната програма е добра. А и както казаха преди мен, растежът се дължи на възстановяването. Той човека може да направи перфектната програма за теб, но ти ако не се наспиваш и не ядеш както трябва, каквито и добавки да пиеш, няма полза.

много правилно ти казват мом4етата от форума послу6ай ги, аз няма какво пове4е да напи6а най-важното ве4е го написаха

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1