Някой може ли да ми направи система?

18.04.06
20:11

Значи на 15 години съм, 173 см, 50 кг :?
Някой може ли да ми каже какво трябва да ям *без протеини и тем подобни* за да кача най-бързо килограми и разбира се какви тренировки трябва да правя (повечето в домашни условия и да речем 3 пъти в седмицата - фитнес)

Много благодаря предварително!!!

18.04.06
20:14

[quote author=“naste”]Значи на 15 години съм, 173 см, 50 кг :?
Някой може ли да ми каже какво трябва да ям *без протеини и тем подобни* за да кача най-бързо килограми и разбира се какви тренировки трябва да правя (повечето в домашни условия и да речем 3 пъти в седмицата - фитнес)

Много благодаря предварително!!!

храни богати на белтъчини за да може да качваш МГ
риба,пилешко,млеко,яйца

18.04.06
20:26

Благодаря ти! А някакъв специален режим на хранене и трениране трябва ли ми? :roll:

18.04.06
20:41

[quote author=“naste”]Благодаря ти! А някакъв специален режим на хранене и трениране трябва ли ми? :roll:

задължително ти трябва хранителен режим,но повече наблягай на хапването като цяло
5-6 пъти на ден и не по много но достатъчно,както и програма за качване на МГ
ако имаш нещо да питаш на ЛЦ ако може

19.04.06
09:22

Първо евала, че си избрал “чистия” път на развитие! Няма да сгрешиш.

Да “качваш” определено НЕ значи “да се тъпчеш с всичко и по много, когато искаш”.

Трябва да си разделиш храненето на 5-6 за деня. Най-просто казано (вместо “наблягай на...”) е, че колкото протеини поемаш - двойно повече въглехидрати взимаш.
Като храни - кисело мляко, прясно мляко, извара, пуешко месо, пилешко, телешко, овесени ядки, мед, салати, яйца (задължително, но не повече от 2-3 цели на ден) и поне по 7-8 до 10 белтъка. След тренировка най-добре да ядеш бързоразграждащи се въглехидрати - някакво сладко, може малко шоколад - но не прекалявай с тях.

Останалото е в упражненията - “яки” упражнения - тяга, лег, клек... съответно килограмите са високи. Трябва да правиш трудно 6 повторения, все пак искаш да качваш маса.
Добре ще е ако последната ти серия (да речем на лежанката) - направиш с максимални килограми (например 60). С 60-те килограма правиш колкото можеш вдигания - 4-5, 6 дори с помощ, веднага сваляш на 40 кг тежестите - правиш колкото можеш повторения. Пак сваляш - пак правиш колкото можеш. Без почивка. За поседна серия е доста добре след много килограми и тежки упражнения.

Почивката - никога не я пренебрегвай. Помни, че мускула расте именно докато почиваш, а не блъскайки в залата.

Нервната система - тренирай с мярка. Такова нещо като “как да кача бързо” няма (освен ако не разгледаш форума за бодибилдинг). Ако претовариш нервната си система рискуваш, или получаването на желания ефект - качване на маса, а е възможно и напълно обратния ефект - да загубиш сила и т.н.
Не се претоварвай. Тялото ти ще ти подскаже.

По желание може да правиш и по 2 пъти седмично по 30-тина минути кросче, или колело. В случай, че понеш много да се омазняваш. Зависи от храната, как я приемаш и дали “я изблъскваш” (иначе просто с плюскане и лежане пак се качва... но не както се стремим) ;)

Успех

19.04.06
09:59

[quote author=“penywise”]Добре ще е ако последната ти серия (да речем на лежанката) - направиш с максимални килограми (например 60). С 60-те килограма правиш колкото можеш вдигания - 4-5, 6 дори с помощ, веднага сваляш на 40 кг тежестите - правиш колкото можеш повторения. Пак сваляш - пак правиш колкото можеш. Без почивка. За поседна серия е доста добре след много килограми и тежки упражнения.Успех

Всичко добре, ама това не е за начинаещи. Аз даже не му препоръчвам да не тренира до отказ в началото, какво остава пък да прави подобни разтоварващи серии.

19.04.06
10:06

[quote author=”Петко К”][quote author=“penywise”]Добре ще е ако последната ти серия (да речем на лежанката) - направиш с максимални килограми (например 60). С 60-те килограма правиш колкото можеш вдигания - 4-5, 6 дори с помощ, веднага сваляш на 40 кг тежестите - правиш колкото можеш повторения. Пак сваляш - пак правиш колкото можеш. Без почивка. За поседна серия е доста добре след много килограми и тежки упражнения.Успех

Всичко добре, ама това не е за начинаещи. Аз даже не му препоръчвам да не тренира до отказ в началото, какво остава пък да прави подобни разтоварващи серии.

Моля да ме извините... дирекно пиша както съм правил и правя нещата. С разликата, че доста години вече минаха при мен и не го взех под внимание.

И все пак - серийте и упражненията трябва да са с големи килограми (със сигурност по-големи от “лягам и правя 8-12 без проблем”). За да не се претовариш прави по 2 до 3 упражнения с 3 серий в тях - като за начало. Разгрявай! Че може да си отпориш някоя травма като нищо.

По-нататък има хиляди продължения. Някои правят 3 дена само големи мускулни групи с тежки упражнения. След това 3 дена правят по-малките мускулни групи с повече повторения и малко кг..., след което се сменят (горе-долу всяка седмица се сменя програмата), но да стигнем до там първо ;)

19.04.06
10:35

Това за колкото може по-тежко - напълно съм съгласен(разбира се с правилна техника). Но за повторенията препоръчвам да спираш 1-2 повторения преди отказ - винаги.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1