Горни гърди и гръб?

DI

20.04.06
22:12

Здравейте!
Имам няколко въпроса за конкретни части на тялото.
Тренирам от около 3 години, на 21 съм, 186см, 88кг. Ходя по 5 пъти в седмицата, като правя по 1 мускулна група на тренировка. Не обичам да седя много време в залата, затова и не съм комбинирал мускилните групи.
Тренирам по следния начин:
1.Гърди: 3 упражнения по 4 серии.
2.Ръце: Бицебс 3 упр. по 3 серии, Трицебс 3 упр. по 3 серии. Стремя се да са тежки. През седмица ги правя заедно, като супер серии.
3.Рамене: 4 упражнения по 3 серии.
4.Гръб: 5 упражнения по 4 серии.
5. Крака: Бедра - 4 упр. по 4 серии, Прасец - 2 упр. по 4 серии.

Това каето искам да постигна е:
Повече обем в горната част на гърдите и гърба.

Та... кога да правя упражнения за горната част на гърдите/гърба - в началото или в края на тренировката за гърди/гръб? Можете да ми препоръчате и конкретни упражнения и комбинация с останалата част от тренировката.

Благодаря!

20.04.06
22:24

Естествено, че в началото, щом искаш да наблегнеш на тях. Това значи, че за гърди например трябва да почваш с упражнения от наклонена лежанка.

InDaHEad

20.04.06
22:28

Така:Значи първо ако искаш да наблегнеш повече на гърдите и ги правиш 1 път седмично можеш спокойно да правиш по 12-15 серии,тоест 4 упр по 3 серии като на полулег ще правиш по 4 серии и така се събират 13 серии общо.
Започни трен. за гърди с полулег щом искаш на горни гърди да наблегнеш.Прави освен това полулег с дъмбели.

За гръб според мен не е нужно по 5 упр да правиш-4 упр по 4 серии примерно ще са напълно достатъчни.
Препоръчвам ти:набирания с щирок хват,гребане с щанга,придърпване на горен скрипец с тесен хват,мъртва тяга,гребане с дъмбел(което можеш да сменяш понякога с гребане на долен скрипец)

айде успех

DI

20.04.06
22:38

Има един уред за горни гърди от седеж... избутване с ръцете напред и нагоре. Според вас мога ли да заменя полулег-а дъмбели с този уред?

InDaHEad

20.04.06
22:45

Не ги заменяй защото все пак по добре със свободни тежести да правиш,но просто можеш да ги сменяш сяка тренировка за разнообразие.Така ще имаш по добър разтеж!

DI

20.04.06
22:46

Мерси!

21.04.06
13:16

[quote author=“digital”]Мерси!

Ам колега тренирал си 3 години и питаш какви упражнения да правиш е тва вече е малко смешно
ДО са май не е имало кой да ти обясни и си правил 3 години направилно упражненията

DI

21.04.06
19:16

Мне... просто питам за вашето мнение. Това не означава, че правя упражненията неправилно.

21.04.06
19:20

[quote author=“digital”]Мне... просто питам за вашето мнение. Това не означава, че правя упражненията неправилно.

ами моето мнение е 3 упражнения по 4 серии и зависи коя част ти изостава на нея наблагаш
ако е горната започваш с полулег и обратното

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1