Тридневен сплит за покачване на маса за(абсолютни начинаещи)

23.04.06
18:21

първи ден - тренировка
втори ден - почивка
трети ден - тренировка
четвърти ден - почивка
пети ден - тренировка
шести ден - почивка
седми ден - почивка


повдигане на щанга от лег - 3 серии по 10 повторения
избутване на дъмбели от полулег - 3 серии по 10 повторения
придърпване на вертикален скрипец - 3 серии 10 повторения
придърпване на хоризонтален скрипец - 3 серии 10 повторения
раменно разтваряне встрани - 3 серии по 10 повторения
трицепсово разгъване на скрипец - 3 серии по 10 повторения
бицепсово сгъване с щанга - 3 серии 10 повторения
бедрено разгъване - 3 серии по 15 повторения
бедрено сгъване - 3 серии по 15 повторения
повдигане на пръсти на калф машина - 3 серии по 15 повторения
кoремни преси - 3 серии по 20 повторения
повдигане на краката от лег - 3 серии по 20 повторения


Може ли някои да ми каже как да ги разпределя по дните ? Както прчетохте съм абсолютно наченаещ и един тъп въпрос какво точно е сплит. Благодаря ви

InDaHEad

23.04.06
19:10

Значи сплит не значи че ти е точно за една седмица,в смисъл че като правиш 3-дневен сплит значи тренираш по 3 пъти седмично,ами значи че за 3 дена ти се въртят всички мускулни групи,после като свършиш почваш пак....

успех

23.04.06
22:15

[quote author=“PowerWave”]Значи сплит не значи че ти е точно за една седмица,в смисъл че като правиш 3-дневен сплит значи тренираш по 3 пъти седмично,ами значи че за 3 дена ти се въртят всички мускулни групи,после като свършиш почваш пак....

успех

Да и тези 3 дена нали в една седмица да влизат както горе разпределението на тренировките и почивките, обаче можеш ли да ми кажеш как да разпределя правилно упражненията в трите тренировки

NETP

24.04.06
02:37

Еми то един приятел правеше тая програма и тя се прави всеки ден цялата.Не се разпределя.Тя е за начинаещи и е направена да напряга всички МГ всеки ден.Големите МГ 2 упражнения а малките едно.Така че се прави всеки ден.

24.04.06
09:58

[quote author=“NETP”]Еми то един приятел правеше тая програма и тя се прави всеки ден цялата.Не се разпределя.Тя е за начинаещи и е направена да напряга всички МГ всеки ден.Големите МГ 2 упражнения а малките едно.Така че се прави всеки ден.

Аха, ясно значи всичко това го правя на една тренировка. Окей Благодаря ви
Само това изречение неможах да разбера какво имаш предвид

Големите МГ 2 упражнения а малките едно

?

DA

24.04.06
17:38

[quote author=“baksheesh”]Аха, ясно значи всичко това го правя на една тренировка. Окей Благодаря ви
Само това изречение неможах да разбера какво имаш предвид

Големите МГ 2 упражнения а малките едно

?

Ами големите мускулни групи(гърди,гръб и крака)по 2упражнения,а малките мускулни групи(рамо,бицепс,трицепс,прасец...) по 1упражнение. :wink:

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1