Програма за начало

01.05.06
00:15

Момчета искам един важен савет ако може.Реших да почна да ходя на фитнес но искам да направя релеф а не толкова маса.слаб съм сега не мога да почна с много кила.Тренирах колоездене и с краката сам добре за тях може да ми напишете упражнения с повече кила и повторения и ако може в програмката ми да има в всяка тренировка крака?Какво мислите по вапроса.Ще сам благодарен ако ми напишете една програма която ще правя 3 пати в седмицата.И да ми напишете по колко и кви неща да правя?Нещо подробно  :D :D :D :D Мерси

01.05.06
09:22

http://www.bb-team.org/training/000156.php
Ето ти програма за абсолютно начинаещи, обърни внимание и на храненето и почивката !  :wink:

02.05.06
14:42

ПИШИ НА КИРИЛИЦА
ASTOR

02.05.06
15:07

Храниш се 6-7 пъти на ден пез 2:30-3 часа.
Приблизително ти трябват за деня:
x2,3 за кг.- Белтъчини.
x1,0 за кг.- Мазнини.
x5,0-6,0 за кг.- Въглехидрати.
Ако не качваш увеличавай въглехидратите, докато намериш подходящото количество.

Яж ориз, картофи, овесени ядки, макарони, сладка царевица и пълнозърнест хляб. От тях ти идват въглехидратите. Белтъците ти идват от месо, риба, яйца и мляко. Мазнините от ядки, сирене, кашкавал, зехтин.

За още инфо виж раздела за режими за покачване на тегло.  :wink:

08.05.06
17:59

мерси rege_go

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1