съвет

kEnVeLo

02.05.06
12:53

Абе хора да ви питам каква програма трябва да следвам за качване на мускулна маса. Изчетох доста саитове и навсякъде различни програми. Като се почне че се различават по съчетаването на мускулните групи в единия ден, след това различен брои серии( в един саит дори видях програма за качване на маса с по 1 серия на упр.); различни повторения( едни казват по 12, други по 8, а трети пирамидално) и накрая броя тренировки на седмица. Вече съвсем съм се сбъркал. И всичко това което ви изписах влиза под една графа - за средноначинаещи. Аз работя по тази програма - http://www.bb-team.org/training/000157.php но се чудя дали е удачна за мен?

PS: А попаднах и на следната статия - http://www.bb-team.org/articles/000037.php която коренно се противопоставя на програмите дадени в “ТРЕНИРОВКИ” от сайта - да не изброявам пак по какво. Та някои би ли ми препоръчал по коя програма да работя.

04.05.06
14:17

Програмата да ти кажа честно е нещо относително.Там има много варианти.Истината обаче е,че с каквато и програма да  си трябва да се храниш много добре.Щом си изчел толкова много трябва да си видял,че белтъчините ти трябва да са поне 2г на килограм.Там  е цялата истина.Тренировката я сменяй през 2-3 месеца,но хапвай здраво и качествено.За тренировката и повторенията ще ти кажа,че засега повече от 6-8 пов. няма нужа да правиш.Старай се да вдигаш тежко.В смисъл, да ти е трудно да направиш последните повторения,но и не толкова,че да не го правиш правилно.

05.05.06
17:40

Има толкова различни мнения, колкото и трениращи има. Всеки ще ти препоръча своята програма, от която е имал най-много полза, но това не значи, че при теб ще има. Ако тренираш по програмата на Шварценегер няма начин да не претренираш, но пък виж той какъв е станал. Менцер дава съвсем противоположни съвети, но не бих казал, че е по-малък от Арни :D . Основното според мен е да се набляга на базовите упражнения, големите килограми и чистото изпълнение. И най-вече на възстановяването.
Относно броя на повторенията. За малките мускулни групи се старя да правя 6-8 повторения, но за големите-10, а за краката и по 12. Струва ми се, че колкото е по-голяма една мускулна група, толкова по-трудно е да вкараш достатъчно кръв в нея.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1