трицепс

03.05.06
19:06

абе хора като правя френското и изтласкване от лег с тесен хват за трицепс.Много трудно си завършвам сериите ,но след това усещам съвсем малко напрежение в трицепса.Защо се получава така?Норманлно ли е?

03.05.06
19:18

[quote author=“Nask0`”]абе хора като правя френското и изтласкване от лег с тесен хват за трицепс.Много трудно си завършвам сериите ,но след това усещам съвсем малко напрежение в трицепса.Защо се получава така?Норманлно ли е?

Според мен нещо ти куца в изпълнението и аз миналата година правя трицепс ама грам никакви контракции нищо
а са на 7-8 мускула направо гори
Просто не мърдай лактите,не слагай много големи килограми понеже се получава леко чийтинг

VE

03.05.06
19:34

по-добре прави упражнения, в които най-добре усещаш натоварването му  :wink:

03.05.06
20:39

а има ли смисъл да правя разгъване с дъмбел зад глава и след това пак същото само че с една ръка първия път втория с две?

03.05.06
20:48

[quote author=“Nask0`”]а има ли смисъл да правя разгъване с дъмбел зад глава и след това пак същото само че с една ръка първия път втория с две?


Мисля че няма никакъв смисъл

Nenor

03.05.06
21:35

[quote author=“Nask0`”]а има ли смисъл да правя разгъване с дъмбел зад глава и след това пак същото само че с една ръка първия път втория с две?

и двете упражнения са много добри. Но все пак зависи и от програмата, по която тренираш. Ако искаш да правиш и двете упражнения, при варианта с 2 ръце не пускай до долу, ами като на скрипец, до 90 градуса в лактите, докато това с 1 ръка, от долу до горе с ротация в ръката, в началото на повторението дланта трябва да е обърната към теб, а в края като чуков хват. По този начин се натоварва много добре външната глава на трицепса, това съм забелязал от тренировките вкъщи :D

03.05.06
21:36

[quote author=“Nask0`”]абе хора като правя френското и изтласкване от лег с тесен хват за трицепс.Много трудно си завършвам сериите ,но след това усещам съвсем малко напрежение в трицепса.Защо се получава така?Норманлно ли е?

Защото това е ОСНОВНО упражнение не изолирано... но незнам какво имаш предвид под малко напрежение

03.05.06
22:07

Е смисъл с 300 зора избутам серията от 8 повторения и после при почивката не усещам че съм го правил.А не усещам натоварване в други групи  :? само леко в трицепса

03.05.06
22:15

[quote author=“Nask0`”]Е смисъл с 300 зора избутам серията от 8 повторения и после при почивката не усещам че съм го правил.А не усещам натоварване в други групи  :? само леко в трицепса

еми всичко е ясно значи не правиш упр правилно щом си се напрегнал в др групи

04.05.06
09:11

[quote author=“Nask0`”]Е смисъл с 300 зора избутам серията от 8 повторения и после при почивката не усещам че съм го правил.А не усещам натоварване в други групи  :? само леко в трицепса

Пробвай френско на наклонена лежанка, аз го правя само така.

04.05.06
09:27

[quote author=“Nask0`”]Е смисъл с 300 зора избутам серията от 8 повторения и после при почивката не усещам че съм го правил.А не усещам натоварване в други групи  :? само леко в трицепса

Според мен трябва да си продължиш със старите упражнения. Просто се увери, че ги правиш правилно. Това са основните упражнения за трицепса и никакви дъмбели няма да ги заменят.

04.05.06
19:58

[quote author=“kao”][quote author=“Nask0`”]Е смисъл с 300 зора избутам серията от 8 повторения и после при почивката не усещам че съм го правил.А не усещам натоварване в други групи  :? само леко в трицепса

Според мен трябва да си продължиш със старите упражнения. Просто се увери, че ги правиш правилно. Това са основните упражнения за трицепса и никакви дъмбели няма да ги заменят.

знам но чета как се прави и нарочно го изпълнявам с по малки тежести за да гфо усвоя и пак е същото.

04.05.06
20:07

Търпение... това че не винаги усещаш конкретният мускул да е натоварен не значи че той няма да се развие. Усвои техниката на упражненията... прави ги няколко месеца и тогава отново сподели резултатите... :)

04.05.06
20:16

тая тема ме подсети и аз представя моя случай:

значи от 3 месеца тренирам(в момента сам спрял за седмица) и като правя значи за трицепс не правя никво френско сгъване само с дъмбел зад глава и в страни зад глава и със скрипец по някога и адски много го напомпвам с тия упражнения и всеки пат от 2два месеца след деня в който тренирам трицепс имам поне 2 дена мускулна треаска на трицепса...и кажи речи няма застой...какво мислите?

04.05.06
23:11

[quote author=“G/Y/M/”]тая тема ме подсети и аз представя моя случай:

значи от 3 месеца тренирам(в момента сам спрял за седмица) и като правя значи за трицепс не правя никво френско сгъване само с дъмбел зад глава и в страни зад глава и със скрипец по някога и адски много го напомпвам с тия упражнения и всеки пат от 2два месеца след деня в който тренирам трицепс имам поне 2 дена мускулна треаска на трицепса...и кажи речи няма застой...какво мислите?

ми мисля че и аз като бях така в началото преди 4-5 месеца и аз правех само скрипец обаче и много се “напомпвах” само дето като почнах да си правя и тесен хват и френско си натоварвам и трите глави на триглавия мускул  :wink:

07.05.06
03:43

Честно да ти кажа щом тия две упражнения не работят няма кво друго да работи.Аз като ги направя едно след друго направо ми горят ръцете!ама аз нарочно турям и повече кг де...и същевременно гледам да е без чийтинг.

07.05.06
17:47

[quote author=“G/Y/M/”]тая тема ме подсети и аз представя моя случай:

значи от 3 месеца тренирам(в момента сам спрял за седмица) и като правя значи за трицепс не правя никво френско сгъване само с дъмбел зад глава и в страни зад глава и със скрипец по някога и адски много го напомпвам с тия упражнения и всеки пат от 2два месеца след деня в който тренирам трицепс имам поне 2 дена мускулна треаска на трицепса...и кажи речи няма застой...какво мислите?

Ами много просто тия упражнения са повече за изпомпване за накрая на тренеровката.Както казаха колегите горе тези 2 упр не могат да се заменят с дъмпел и скрипец..Някъде ти куца изпълнението и аз преди правех френско с изнесени лакти в страни да може да прая с повече кг “(колко съм бил прост)” но по някога треа да минеш през доста грешки,за да разбереш някои неща .Сега го правя с прибрани лакти с 10 кг по леко и усешам трицепса как се помпи ;) :lol:  8)
Пробай без тежести докато усетиш напомването и тогава слагай тежести важно е да овладееш техниката ;)
УСпех!

17.05.06
18:38

To i pri men se polu4ava6e su6toto ne6to sled tova absolutno nikakvo naprejenie v tricepsa ama na drugiq den drugo kazvah

Моля, не пиши на латиница.
manson

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1