отново за корема, малко по - различен проблем

12.05.06
21:16

Здравейте,
сигурно има доста изписано по моя проблем, но аз така и не успях да намеря конкретен отговор за конкретния случай - (аз).

Първо да ви предупредя че все още влизам в категорията на начинаещите(започнах преди около 2 месеца).
Та ето за какво става на въпрос:
още от самото начало започнах с коремни преси и повдигане на краката от лег(хоризонтален). Правя по 3 серии по 30 и двете упражнения в началото на всяка тренировка(2 пъти седмично). Дотук добре но не съвсем, значи в момента се вижда(като се стегна, в свободно положение няма никoй) че се развива долната и горната част на корема, но посредата няма нищо!!!, стои ми като бирено коремче - а аз пия много рядко! Кажете ми какво да правя.

А и нещо страно понякога, напоследък започна да се случва често, затова започнах да правя горепосочените упражнения САМО в началото на тренировката, на другия ден се появява много силна болка в кормната област. Два пъти си беше доста зле - едвам ходех :(.

Благодаря Ви.

P.С. Ако е от някакво значение тежа 66кг и съм 1.76м

12.05.06
21:39

Първо за тази болка, възможно ли е да е мускулна треска? Тя се проявява по такъв начин про корема - трудно е да ходиш после :) ?

Иначе за средната част или продължавай с коремните преси или се опитай да правиш сгъвания на машина за корем? Има ли такава в твойта зала?

Мазнини ли имаш в средата на корема или просто нямаш достатъчно добре развита мускулатура?

12.05.06
22:07

Предполагам че най-вероятно е мускулна треска. Аз затова ги намалих и постепено започнах да ги увеличавам, предполагам че така ще се оправи този проблем.
Колкото до това дали са мазнини, не мога да преценя точно, наистина ми виси като “бирено шкембе”, но пък от друга страна всички ми разправят че съм слаб за раста си, т.е. би могло и да е неразвита мускулатура. Но пак за 2 месеца не трябаше ли поне малко да се попромени?

Относно машината - Не няма такава машина. => си продължавам с пресите дано дадат резултат. Предложете някаква по ефективна програма, нo с максимум 2-3 тренировки седмично.

А ако започна да тичам редовно(jogging) дали няма да помогне?

12.05.06
22:16

Щом са мазнини именно тичането е добър вариант... относно приятелите ти - то не пречи хем да си слаб и да имаш мазнини.. така че тичане + упражнения за корем...

13.05.06
10:35

ок значи почвам да тичам редовно, дано да се оправи. Иначе така както ги правя 3x30 коремни плюс leg два пъти седмично достатъчно ли е, или трябва да ги увеличавам?

13.05.06
15:18

Ако можеш да правиш над 25-30 повторения без да ти е мн трудно си слагай тежест! И за двете упражнения..

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1