Корем, гръб и гърди!

17.05.06
18:25

Така значи аз се занимавам с фитнес горе долу от годинаотна4алото си правех някоко месеца с програмка и беше ок, после оба4е ми се наложи да прекъсна за 2 месеца и нещо при което ка4их доста килограми ина4е си бях направил малко грди ръце такива неща и сега то4но съм 183-4 см и 90кг.
Пак по4нах да тренирам сериозно преди коло месец и бавно се връщам във форма само, че имам 3 основни проблема
1. никога не съм тренирал сериозно корема(може би щото ми е било и най трудно де :) ) , но напоследък супер много съм се запалил да го свалям и питането ми е какво е най добре да правя за да може най бързо да го махна и да по4на да правя пло4ки (и всъщност горе долу колко време отнема из4естването от мазнини на едно средно статисти4еско шкембенце така да се каже)
2. с гърите проблема мие доста странен. понапомпал съм ги малко само 4е каквото и да правя не щат да се пълнят във вътрешнатачаст и специално в долнатавътрешна и питането е какви упражнения трябва да правя за да ги напомпам там щото така не ми изглеждат никак добре

3. понеже о4евидно съм тежък и не мога да правя 4исти набирания (правя там някакви ама с много мъки, направя 1 ,2 после по4ивка после пак 1 пак по4ивка и така десетина) питането ми е а се мъ4а ли така с надеждата 4е със времето ще ми става все по лесно или на скрипеца да дърпам отпредеи да 4акам да си стигна килограмите  преди да правя набирания (впро4ем нали това е най доброто за развиване на перки и рачширяване на гърба ако бъркам ме поправете)
Ми това е надявам се да помогнете  :)

happy666

18.05.06
09:01

ами първо корема неможеш да го “махнеш” само с упражнения..можеш само малко да го стегнеш..затова ти трябва и диета
долната част на гърдите се развива най бавно и ще се оправи с времето..упражнения мога да ти препоръчам ...cross-over ,обратен лег , кофички
а за набиранията и аз бях като теб...правих само по 1 :oops:  и преди когато правих само по 1 набиране ..след набиранията отивах на скрипеца  :wink:  обаче вече си правя 8 спокойно...след време ще си ги правиш без проблем
успех

20.05.06
14:08

Тенкс дюд :lol:  впрочем корема с много ти4ане , колеце и други такива кардио упражнения би трябвало бързо да падне

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1