Предно рамо + гърди

HA

23.05.06
15:25

Значи, когато тренирам гърди адски много ми се натоварва предното рамо(изпълнението ми е правилно :wink: ) и на следващия ден имам повече мускулна треска в рамото отколкото в гърдите.Проблема идва може би от там, че все още съм начинаещ и просто предното рамо ми е много по-слабо от гърдите.Та въпроса е да го тренирам ли (в случая след 2 дни) заедно с средното и задното или да го оставя на мира(ако тва натоварване при гърдите му е достатъчно :roll: )???

23.05.06
15:33

А защо си толкова убеден, че изпълнението ти е правилно ? И аз имах такъв период и всичко беше от изпълнението - то се усеща, като вкараш рамо на повечето килограми, така че мисля, че трябва да се замислиш точно за изпълнението.

HA

23.05.06
15:36

[quote author=“topDevil”]А защо си толкова убеден, че изпълнението ти е правилно ? И аз имах такъв период и всичко беше от изпълнението - то се усеща, като вкараш рамо на повечето килограми, така че мисля, че трябва да се замислиш точно за изпълнението.

Убеден съм, защото ме е гледал фитнес-инструктор няколко тренировки и ми каза, че всичко е ок.То просто при самото движение на ръцете нагоре-надолу няма начин да не използваш и рамото :wink: .Та за това искам акъл само: дали да го тренирам отделно тва пусто предно рамо?

23.05.06
16:51

Спри за известно време да го тренираш, да видиш как ще ти се отрази. Разбира се, средно и задно си прави. По принцип предното рамо се натоварва достатъчно от гърдите и още упражнения след това го претоварват излишно. А е съвсем малък мускул..

23.05.06
18:47

Намали наклона,може да ти е правилно изпълнението и пак да товариш рамо.

24.05.06
18:44

[quote author=“hari_89”]
Убеден съм, защото ме е гледал фитнес-инструктор няколко тренировки и ми каза, че всичко е ок.То просто при самото движение на ръцете нагоре-надолу няма начин да не използваш и рамото :wink: .Та за това искам акъл само: дали да го тренирам отделно тва пусто предно рамо?

Има един тънък момент, който малко хора го знаят и който до една степен противоречи на това, което се препоръчваше до момента. Но в нашия спорт нещата постоянно се менят.

Следващия път като правиш “Повдигане от лег с щанга” пробвай следното. Предполагам, че лактите са ти поставени в положение 90 градуса спрямо тялото, когато си хванал щангата - така се приемаше за правилно досега, така съм показвал и аз. Ти прибери малко лактите към тялото (малко - около 10-ина градуса) и сам ще усетиш как напрежението бяга от рамото! Дори и без щанга да изпълниш движението ще усетиш разликата!

И естествено пускаш щангата към зърната, а не към шията!

П. П. Аз лично никога не съм правил упражнения за предната част на рамото, защото не виждам смисъл от тях. Смятам, че то си взема полагаемото от раменните преси и тренировката за гърди. И понеже си върви и не изостава от останалите глави нямам и намерение да го тренирам специално.:lol:

Animal

25.05.06
00:41

може да му правиш едно довършително упражнение след упражненията за гърди и повече да не го тренираш. А иначе относно изпълнението - убеди се че рамената ти са плътно долепени към лежанката (или поне че стоят назад и не се местят изобщо) през цялото време.

StronG™

31.05.06
21:19

Аз досега мускулна треска на рамото сьм имал само в 1-вите месеци и като чета тука постовете започвам да си мисля че не го тренирам както трябва :roll:

01.06.06
07:13

[quote author=“Neo”]Спри за известно време да го тренираш, да видиш как ще ти се отрази. Разбира се, средно и задно си прави. По принцип предното рамо се натоварва достатъчно от гърдите и още упражнения след това го претоварват излишно. А е съвсем малък мускул..

Рамото т.е. делтовидният мускул е едно цяло... разделянето на предно, средно и задно е само условно.
....
nikolaBULL:
И естествено пускаш щангата към зърната, а не към шията! - никакви забележки, просто искрен смях... :)

01.06.06
09:38

[quote author=“de3pkeeper”]Рамото т.е. делтовидният мускул е едно цяло... разделянето на предно, средно и задно е само условно.
....

Хич не е условно, това са три отделни мускула.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1