програма - мнения и коментари

24.05.06
16:11

Смятам да започна по тази програма - сам си я съставих затова ще се допитам и до вас, ето я и нея

1 ден Гърди, корем
2 ден гръб, корем
3 ден почивка
4 ден ръце
5 ден крака рамо

за гърди :
лег 4x6-8
полулег 4х6-8
обратен лег 4х6-8
кросоувър 3,4х8-10
гръб :
набирания широк хват 5 серии до отказ
долен скрипец 4х8
гребане с щанга/дъмбел 4х6-8
мъртва тяга 4х6-8
за другите дни няма да поствам.

Искам да чуя вашите мнения по програмата, като съм планувал първият ден да ми е петък, тоест в петък почвам гърдите, понеделник гърба и тн .. :) Досега несъм пропускал и седмица в залата с изключение на едно прекъсване от месец и нещо когато си бях счупил пръст на ръката.
Стажа ми е година и 2 месеца, 185 82кг :)

24.05.06
22:19

Ами като цяло е добре  :)
Според мен де.

25.05.06
10:54

а умишлено ли не пшравиш трапец

25.05.06
11:32

забравих да го напиша :)

25.05.06
12:02

не ми харесва тренировката за гърди

28.05.06
18:01

На мен пък изобщо, какви са тия тренировки за гръб и гърди.... аз имам 10 пъти и отгоре повече стаж от теб и до такива самоунищожителни тренировки не съм стигал,а и не мисля и да стигам

28.05.06
22:13

Добре, съгласен съм, ще махна по едно упражнение но броя на сериите ще запазя.
Oще несъм я почнал :) тъй че .. :D

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1