Програма

24.05.06
23:00

Какво ще кажете за тази програма:


Понеделник гърди
лег с щанга - 4x8
полулег с дъмбели - 3x8
флайс - 3x8
кофички 3х8


Вторник-гръб,трапец
гребане с дъмбел - 3x8
хоризонтален скрипец 12,10,8
вертикален скрипец 12,10,8
щанга за трапец 3х8


четвъртък рамо,крака
хеликоптер - 3x8
изнасяне на дъмбел пред тялото - 3x8
задно рамо - 3x8
клек - 4x8
бедрено сгъване - 3x8
бедрено разгъване - 3x8

петък - бицепс,трицепс
лег с тесен хват - 3x8
придърпване на верт. скрипец - 3x8
френско с дъмбел зад глава - 3x8
бицепс с крив лост - 3x8
редуване на дъмбели от стоеж - 3x8
концентрирано сгъване - 3х8

Целта ми е да кача ММ  8)

25.05.06
10:50

мисля че е добра но зависи от стажа?

28.05.06
14:19

16 години 1.79см 66кг стаж 6 месеца  :)

28.05.06
14:29

Ми гърба нещо не ми харесва. Прибави набирания, чукчета, мечка и ако нямаш проблеми с кръста можеш да правиш и тяга.  :D

28.05.06
14:48

да може да прибавя и набирания 3х8 например  :) , ама се чудя лега с щанга дали да не го правя 10,8,6 защото искам по-масивни гърди  :roll:

28.05.06
16:18

За гръб упражненията са в кофти ред. Трябва да са така примерно:
Верикален скрипец
Гребане с дъмбел
Хоризонтален скрипец

28.05.06
17:03

добре сега ти си на 16 и правиш 4 серии за гърди а за гръб са 3.Нещо да ти прави впечатление?Със стажа ти от 6месеца с тая програма за гърди ще претренираш жестоко.Направи ги 3упражнения и може да вкараш още едно упражнение за гръб

28.05.06
17:08

значи ще махна полулега с дъмбели ,а упражненията за гръб 6те ги направя 4

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1