MaЛко ПРомяна(Експеримент)

01.06.06
17:55

Сега мисля да мина на тая програма да я пробвам..Просто сичко опитах и вече усещам как трабва рязка пробмяна и се сетих за това ;)
Ден Първи - Ръце
Ден Втори - Почивка
Ден Трети - Гърди Гръб
Ден Четвърти - Почивка
Ден Пети - Рамена Трапец(Врат)
Ден Шести - Крака
Ден Седми - Почивка
и всичко се завърта!
Големия проблем е в ден трети кажете какво да правя за 2те групи като упражнения и като цяло като серии и повторения ..
Помогнете и за ден първи по колко упражнения мерси предварително ;) 8)

protein

01.06.06
18:41

Ден трети - пускаш гърдите преди гърба и правиш 3 упражнения :
- Хоризнотална лежанка - 3 х 12
- Пулу лег - 3 х 12
- Кофички - 3 х отказ
Правиш 15 минути почивка и почваш гърба отново с 3 упражнения :
- Набиране - 3 х Отказ
- Скрипец - 3 х 12
- Гребане с дъмбел - 3 х 12

От мене толко... успех!

01.06.06
19:21

Сега за гръб тренирам Набирания , Тяга , Гребане с щанга така ак оги оставя дали ще претоваря

01.06.06
20:46

[quote author=“Epoc”]Сега за гръб тренирам Набирания , Тяга , Гребане с щанга така ак оги оставя дали ще претоваря

Не мисля, тренираш гърба веднъж седмично все пак.
Може да пробваш суперсерии между двете или да редуваш упражненията (едно гърди, едно гръб и т.н.)

01.06.06
21:36

ам нещо за ръцете ;)

01.06.06
23:20

Ден Първи - Ръце
Ден Втори - Почивка
Ден Трети - Гърди
Ден Четвърти - Гръб
Ден Пети - Почивка
Ден Шести - Крака + Рамена Трапец(Врат)
Ден Седми - Почивка

Според мен гръб и гърди няма да даде добър резултат за това горното е по добре според мен.

Като рамената не ги товариш много.

А от друга страна може да направиш 1-2 седмици почувка= без фитнес в зала. :оже да опиташ нещо на открито, друг спорт... Би дало също добри резултати.

Успех

02.06.06
14:53

гърди и гръб е добре, но не повече от 10 седмици - за това време ще можеш  да прецениш как да разчупиш застоя - съвет - аз винаги съм залагал на увеличаване на работната тежест  :wink:  и вкарай краката и рамото в един ден - петък - след това ще почиваш 2 дена през които ще се храниш яко, и недеи прави два вида лежанки - това не е много удачно когато тренираш 2-те големи групи заедно -  гръб трудно ще претренираш - по скоро ще си претренираш ръцете

02.06.06
15:23

[quote author=“cleaner”]гърди и гръб е добре, но не повече от 10 седмици - за това време ще можеш  да прецениш как да разчупиш застоя - съвет - аз винаги съм залагал на увеличаване на работната тежест  :wink:  и вкарай краката и рамото в един ден - петък - след това ще почиваш 2 дена през които ще се храниш яко, и недеи прави два вида лежанки - това не е много удачно когато тренираш 2-те големи групи заедно -  гръб трудно ще претренираш - по скоро ще си претренираш ръцете

Искаш да кажеш да правя една от 2те части с дъмбели така ли ;)

02.06.06
16:06

аз тренирах известно време гръб и гърди в един ден. първо правех гърди: лег 2 серии загрявка (лост, 50% от мах с 15 повторения) и от там 1 серия 80% 7-8 повторения, 90% х 6-7 и 85%  7 повторения, после горни и флайс с тежко, натам правех ама с 3-4 мин. почивка м-ду двете мускулни групи гръб - 4 серии набирания, 1 загрявка и 3 работни тяга и нея като лега до 90% от мах и после 3 серии гребане и общо взето хич не се жалех.. тренирах си както поотделно, но просто в една трен. двете мускулни групи и първите 2 пъти имах чуството че ще умра направо :roll: - много тежко ми идваше, ама после си свикнах и ми беше супер кеф :). аз ти препоръчвам в началото по леко да започнеш и поселе си давай зор както си знаеш, тялото ще привикне..

02.06.06
17:00

по 1 тежък сет за мускулна група (3-4-5 раб. серии до 6 повторения на последната)  и после - дъмбели машини флайсове увеличи броя на следващите упражнения - тествай

07.06.06
19:56

Днеска съм на ден 3 и се чувствам като разбит самолет след гърди с гръб ..Ето какво правих
Започнах с горна част гърди 3 серии с доста тежко.. ;)
След това правих Флайс от лег и Кофички в супер серия ;)
За гръб правих Набирания,тяга,Гребане с щанга всичко по 3 серии по 8-10 повторения и под 8 слизах накрая ;) 8)
Добре ли е имах много апетит на вечеря доста изядох

08.06.06
10:47

[quote author=“Epoc”]Днеска съм на ден 3 и се чувствам като разбит самолет след гърди с гръб ..Ето какво правих
Започнах с горна част гърди 3 серии с доста тежко.. ;)
След това правих Флайс от лег и Кофички в супер серия ;)
За гръб правих Набирания,тяга,Гребане с щанга всичко по 3 серии по 8-10 повторения и под 8 слизах накрая ;) 8)
Добре ли е имах много апетит на вечеря доста изядох

супер! за сега ще ти е малко тежко, но много скоро тялото ти ще привикне и ще е ок. дано само да имаш и желания резултат! :)

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1