вътрешна част на гърдите?

TU

03.06.06
14:06

Как да наблегна на вътрешната част на гърдите(до гръдната кост)? Има ли упражнения които да развиват еднакво добре и вътрешната и външната част на гърдите?

B_Ball_P

03.06.06
14:19

ем за вътрешната лицеви тип каро и тежест от горе ти!!! :wink:

03.06.06
14:38

може да сменяш хвата от тилен лег при по прибран хват се твари добре вътрешната част

StronG™

03.06.06
14:44

аз неискам да давам акьл но все си мисле че такова нещо като ” вьтрешни ” гьрди няма. Има горни,средни и долни. Междо другото 90% от формата на гьрдите зависи от ген-а.

HA

03.06.06
14:47

[quote author=“StronG™”]аз неискам да давам акьл но все си мисле че такова нещо като ” вьтрешни ” гьрди няма. Има горни,средни и долни. Междо другото 90% от формата на гьрдите зависи от ген-а.

Даже и средни няма :lol:

Само горни и долни.

03.06.06
15:26

Ще ти препоръчам нещо което Ли Хейни казва и лично съм се убедил че дава резултат.Все пак това зависи и от генетиката,стажа и т.н.

1.Разтваряне на дъмбели от хоризонтален лег
2.Разтваряне на дъмбели от полулег
3.Бенч преси (хоризонтална лежанка) с по тесен хват(но по широк от хвата за трицепс).
4.Крос оувър

Ако си с малъй стаж ти препоръчвам да махнеш примерно разтварянето от полулег и да ги оставиш 3 упр по 4 серии.Не търси голяма тежест.Хубаво е по 6 повторения минимум да правиш.Ако си прекалено слаб покачването на маса цялостно ще ти даде и маса в гърдите и тогава т.нар “дупка” няма да личи толкова.

Успех.

StronG™

03.06.06
16:02

[quote author=“hari_89”][quote author=“StronG™”]аз неискам да давам акьл но все си мисле че такова нещо като ” вьтрешни ” гьрди няма. Има горни,средни и долни. Междо другото 90% от формата на гьрдите зависи от ген-а.

Даже и средни няма :lol:

Само горни и долни.

аз да се понаправя на интересен  :wink:

05.06.06
12:00

При мен за тая част даде ефект да правя кофички в стил набирания - много (да кажем 50), в колкото серии станат. Ама не го правих дълго, после минах на определени повторение с тежест. Тая комбинация беше добра. Но не съм съвсем убеден дали като цяло не качих маса, затова да се оформи добре средата, или наистина по-добре се оформя от това упражнение. И май е по-скоро първото. Трябва си маса просто.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1