Програма . . .

06.06.06
18:48

Значи разглеждах форума и темите за фитнес програми но не можах да си намеря точната :cry:
Търся нещо като за горе-долу начинаещ :oops:
Желая фигурата ми да е по-така. . .:shock:
Ако може някой да ме насочи към някоя програма с която да започна.:roll:
Моля някой разбиращ също да ми каже за някаква хранителна добавка от тези дето се разтварят във вода и се пият след тренировка като заместител на естествената храна.
Мерси предварително!!! :wink:

06.06.06
19:25

пич,започваш да тренираш 3 пъти в седмицата.в една тренировка минаваш цялото тяло като правиш по 2 упр. за гръб,крака и гърди и по 1 упр. за бицепс,трицепс и рамо.някой по-напреднал да ти покаже.а за след тренировка приемаш гейнер.

гейнър, демек протеин с много въглехидрати...

07.06.06
16:55

може ли да ми кажете тогава точно с каква тренировка да започна?

[quote author=“kilarsmen”]може ли да ми кажете тогава точно с каква тренировка да започна?

три пъти седмично, всички мускулни групи с по едно упражнение. 3серии по 10 -12 повторения

07.06.06
17:17

[quote author=“bgtrener”][quote author=“kilarsmen”]може ли да ми кажете тогава точно с каква тренировка да започна?

три пъти седмично, всички мускулни групи с по едно упражнение. 3серии по 10 -12 повторения

ако ми дадеш линк към програма с дри дни от сайта за да видя какви управнения да правя ще е по-добре :oops: че нали ви казвам че не съм много в час с фитнеса :oops:

08.06.06
09:57

[quote author=“kilarsmen”][quote author=“bgtrener”][quote author=“kilarsmen”]може ли да ми кажете тогава точно с каква тренировка да започна?

три пъти седмично, всички мускулни групи с по едно упражнение. 3серии по 10 -12 повторения

ако ми дадеш линк към програма с дри дни от сайта за да видя какви управнения да правя ще е по-добре :oops: че нали ви казвам че не съм много в час с фитнеса :oops:

Например, хващаш по едно основно упражнение за всяка група:

1. Лежанка (може да се редува с наклонена през тренировка) - 3 х 8 - 10
2. Горен скрипец с широк хват (набирания, ако можеш) - 2 х 8 - 10
3. Долен скрипец с тесен хват (или гребане с щанга) - 2 х 8 - 10
4. Раменна преса с щанга (дъмбели) - 2 х 8 - 10
5. Сгъване с щанга или дъмбели - 3 х 6 - 8
6. Френско от лег или бутане с тесен хват - 3 х 8 - 10
7. Лег - преса или клек с щанга - 3 х 10 - 12

Тренираш 2 - 3 пъти седмично в непоследователни дни. Коремна преса правиш по - желание в края на тренировката.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1