Относно ширината на хвата при кофичките

13.06.06
14:03

Оня ден в залата докато един приятел тренираше дойде един човек, и ни посъветва да не се хващаме на най-широкото, а колкото ни е гръдния кош или ръцете на ширина (в моята зала “успоредката” за кофички не е съвсем успоредна, а се стеснява, така че имаш избор от около метър до около 40 см)
Прав ли е според вас? Аз днес така ги правих, на по-тесен хват (преди правех на най-широкото) и като че ли е по-лесно, но натораврането си стои добре в гърдите, даже рамото и трицепса май се товарят по-малко, засега не мога да преценя, все още си ям яйцата след тренировката.
Кажете си мнението, всеки според убеждения и опит

13.06.06
14:10

Колкото е по-широк хвата, толкова акцента е по-голям към гърдите, а тесния към трицепса.

13.06.06
14:17

На теория да, но въпросът ми е друг, дали ако намалиш с малко ширината на хвата наторарването върху гърдите се запазва, като това върху трицепса и рамото отслабва? Вместо на метър на 80 см колкото ти е ширината на ръцете като си се отпуснал (примерно, де да знам точни мерки)

13.06.06
14:45

Разбира се, че не се хваща директно на най - широкото, зависи от човека. Малко по - широко от раменете е добре. Аз ползвам хват, като на лежанката, същото разстояние. На лежанката също не вдигам прекалено широко между другото.
Прекалено широкият хват измества натоварването от гърдите към раменете пък и съкращава амплитудата.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1