Проблем

19.06.06
14:31

Здравейте!Аз съм начинаещ в залата!Неможах да намеря някоя по лека програма с режим на хранене и продукти!Искам да изглеждам добре не целя да направя луди ръце или нещо подобно искам да изглеждам добре..
Та се чудих някой ще може ли да ми даде линк или обяснение!Няма да е лошо ако опишете и упражненията!Ако има такава тема съжалявам! :oops:

19.06.06
21:10

Здравей, дай си даните височина,кг,години и т.н. И също какво искаш да качиш кила или да свалиш ?
По-здрави!

19.06.06
21:32

Ти в зала ли ще ходиш?Ако е така там най-добре ще видиш как се правят упражненията които не разбираш.А за яденето хапвай повече яйца(белтъци) ако харесваш извара също е хубаво да ядеш,сирене.Риба,месо,но не мазно.Ето тия обикновени неща ти трябват,не е необходимо още от сега да пиеш добавки.На колко си години ? Ако си малък не се натоварвай прекалено много и се храни разнообразно,защото така е по-добре за теб.Организма има нужда от всичко,особенно когато си малък :) В сайта има програми,избери си някоя,но за начинаещи  :wink:

19.06.06
22:33

[quote author=“speed”]Здравейте!Аз съм начинаещ в залата!Неможах да намеря някоя по лека програма с режим на хранене и продукти!Искам да изглеждам добре не целя да направя луди ръце или нещо подобно искам да изглеждам добре..
Та се чудих някой ще може ли да ми даде линк или обяснение!Няма да е лошо ако опишете и упражненията!Ако има такава тема съжалявам! :oops:

Отваряш главната странище и хубаво оглеждаш разделите ТРЕНИРОВКИ И ХРАНЕНЕ.

Успех

19.06.06
22:45

На 14 години съм.В зала ходя.Видях в сайта,но нещо не ги разбирам!Схванах за какво става въпрос но все пак някой да ми препоръча по лека програма!Не искам да свалям маса нито да качвам!70 кг съм!180 висок съм!
Найстина ще съм ви много благодарен да опишете свойте първи тренировки-какво тренирахте,как,колко време,какви упражнения,колко повторения,каква загрвяка!Сещате се :oops:  :wink:

19.06.06
22:48