Направих си моя програма, кажет си мнението ;)

30.06.06
16:54

Тренирам горе долу от 10-11 месеца и използвах програмата, която ми даде залата.Направих си горе долу една програма, която да ме държи постоянно напомпан и всичко последователно да се тренира. Програма, която ми бяха дали беше мн разтегната (беше за 5 дни), а тази която си я направих е за 3 дни + 1 ден почивка = 4

Първи ден - гърди, бицепс, корем
Втори ден - Гръб, трицепс, трапец, корем
Трети ден - Рамо, крака
Четвърти ден - почивка

Мисля 4-ти ден да е кардио програма за сваляне на килограми, а пети ден почивка и така да се повтарят. Според вас, удачен ли е начина, който съм избрал?  :roll:  :wink:

eazymoney

30.06.06
17:05

Програмата ти е екстра, но мисля че е по-добре почивката да е след втория тренировачен ден, т.е. два дни тренировка - един почивка.. Кардиото си го прави по време на почивките.

30.06.06
17:17

И така става, все още не съм решил. Междо другото, тази програма я правя от няколко седмици и се питах дали всичко е ОК :) Цъкнете на всеки един ден и ще ви се покаже снимка с упражненията

01.07.06
12:33

офф...
http://www.bb-team.org/training/000157.php
http://www.bb-team.org/training/000158.php

07.07.06
20:15

СПАМ
Ще престанеш ли да спамиш темите най-после ?? или да предприемам мерки вече ??
ASTOR

HA

09.07.06
15:55

Моята програма досега беше абсолютно същата като комбиниране на муск. групи, но сега мисля да е  сменя, щото след гърба нямам грам силичка за трицепса.

HO

09.07.06
17:05

[quote author=“northshore`”]Тренирам горе долу от 10-11 месеца и използвах програмата, която ми даде залата.Направих си горе долу една програма, която да ме държи постоянно напомпан и всичко последователно да се тренира. Програма, която ми бяха дали беше мн разтегната (беше за 5 дни), а тази която си я направих е за 3 дни + 1 ден почивка = 4

Първи ден - гърди, бицепс, корем
Втори ден - Гръб, трицепс, трапец, корем
Трети ден - Рамо, крака
Четвърти ден - почивка

Мисля 4-ти ден да е кардио програма за сваляне на килограми, а пети ден почивка и така да се повтарят. Според вас, удачен ли е начина, който съм избрал?  :roll:  :wink:

Kекеке там ви е проблемО- за какво да те държи постоянно напомпан и да нямаш растеж :roll:

[quote author=“eazymoney”]Програмата ти е екстра, но мисля че е по-добре почивката да е след втория тренировачен ден, т.е. два дни тренировка - един почивка.. Кардиото си го прави по време на почивките.

и аз подържам това мнение. множко са 3 последователни, за стаж 10 месеца.

11.07.06
00:42

[quote author=“houngan”][quote author=“northshore`”]Тренирам горе долу от 10-11 месеца и използвах програмата, която ми даде залата.Направих си горе долу една програма, която да ме държи постоянно напомпан и всичко последователно да се тренира. Програма, която ми бяха дали беше мн разтегната (беше за 5 дни), а тази която си я направих е за 3 дни + 1 ден почивка = 4

Първи ден - гърди, бицепс, корем
Втори ден - Гръб, трицепс, трапец, корем
Трети ден - Рамо, крака
Четвърти ден - почивка

Мисля 4-ти ден да е кардио програма за сваляне на килограми, а пети ден почивка и така да се повтарят. Според вас, удачен ли е начина, който съм избрал?  :roll:  :wink:

Kекеке там ви е проблемО- за какво да те държи постоянно напомпан и да нямаш растеж :roll:

Как ще няма растеж ? Всичко си е както преди, но с изключение на това, че мускула се държи постоянно напомпан.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1