Набирания

01.07.06
22:52

Днес като правих гръб при набиранията вместо да почувствам натоварването в гърба го почуствах в бицепсите.Направих няколко серии и на скрипеца и там усетих натоварването в гърба.Та въпроса ми е да заменя ли набиранията със скрипец?

01.07.06
22:56

ми както искаш можеш да  ги върти една седмица праиш на скрипеца а на др набирания така ша стресираш ммускола поразличен начин и гърба ще расте яко  :wink:

01.07.06
22:59

[quote author=“GrimReaper”]Днес като правих гръб при набиранията вместо да почувствам натоварването в гърба го почуствах в бицепсите.Направих няколко серии и на скрипеца и там усетих натоварването в гърба.Та въпроса ми е да заменя ли набиранията със скрипец?

Прави с широк надхват, колкото можеш дори и да са две. Скрипеца той си върви. Набиранията не ги пропускай. Ако правиш с тесен хват нормално е да усещаш много бицепса

01.07.06
23:15

скипеца си върви ко искаш да кажеш с това

01.07.06
23:26

[quote author=“teodo_92”]скипеца си върви ко искаш да кажеш с това

да си го прави искам да кажа!

02.07.06
10:46

Правя ги с широк надхват 3X10. teodo_92 смятам да пробвам да ги редувам

02.07.06
11:20

[quote author=“GrimReaper”]Днес като правих гръб при набиранията вместо да почувствам натоварването в гърба го почуствах в бицепсите.Направих няколко серии и на скрипеца и там усетих натоварването в гърба.Та въпроса ми е да заменя ли набиранията със скрипец?

Винаги когато тренираш гръб се натоварва и бицепса. Както и при гърдите - трицепса. Нормално е. Въпроса е да натовариш наистина повече гърба отколкото бицепса.

P.S. Винаги съм се чудел защо някои предпочитат комбинацията гръб-трицепс и гърди-бицепс. Можеби не им остават сили за да ги комбинират гръб-бицепс, гърди-трицепс... :roll:

02.07.06
17:07

да но при мен се натоварва предимно бицепса, а в гърба почти не го осещам

03.07.06
01:14

няма правилна техника , ако ги правиш както трябва няма начин да не ги осетиш както трябва...

03.07.06
20:33

Ако правиш набиранията в умерен и тесен хват (какъвто според мен е по-правилно, особенно ако става дума за спортно приложно движение) просто полягай назад като дърпаш към корема.

Скрипеца според мен е само ако не ти достига сила за набирания и чукчета/гребане. Правиш ли 3-5 набирания, няма смисъл от скрипец, пък ако правиш много повече, закачай желязо.... и толкоз. Мако съм краен ама... :D

Ех, ако искаш да отделиш гръбен мускул “Х’ от гръбен мускул “У” и да набраздиш гръбен мускул “Z” тогаз скрипец може :D

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1