Програма

09.07.06
17:11

Здравейте
  преди 1 месец започнах да тренирам...
10 тренировки направих без да разделям отделните групи
  последните тренировки тренирах по следния на4ин
  1 ден - гърди -3упр(лежанка ,изтласкване на дъмбели и флайс)
    бицепс - 2упр (сгъване с крив лост прав ,дъмбели редуване на ръцете седнал)
    предмишница -1 упр (сгъване на китките)
  2 ден - гръб -3упр (придърпване на верт. скрипец зад врат ,придърпв. на верт.скрипец пред гърди ,придърпване на долен скрипец)
    трицепс - разгъване на горен скрипец
  рамо- разтваряне на ръцете встрани ,повдигане на ръце напред.
  след това 2 дни почивка и пак 2 дни тренировки.всички упр ги правя 3х6 до 3х12 зависи от килата.
  187см съм 88 кг.
  та някой ,ако може да ми каже дали изобщо тренирам правилно  :shock:
    мерси предварително

09.07.06
19:08

ми общо взето не!
не трябва да правиш повторенията според кг а според целта - релеф или маса.Ако искаш маса 3Х6-8,а за релеф 3Х10-12
и виж в сайта тридневните сплитове за начинаещи

много ти е рано за тази програма!
http://bgtrener.info/?page_id=81

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1