Изобщо като цяло . . .

11.07.06
16:33

Почнах да тренирам с тренировка за абсолютно начинаещ и ще седя на нея седмица после минавам на такава за средно напреднали.
Относно ефекта-искам да е отначалото бърз и по-точно за около месец видимо искам да си оформя телцето.
Възможно ли е това?

За храненето:

В сайта прочетох това:
[code:1]Как мъжете да се възползват пъноценно от подхода на калорийния шок?
При атлетите мъже, картинката е по-различна. Да приемем, че атлетът "Х" е с тегло 90 кг и се храни в масиращ хранителен режим с калоричност около 3600 ккал. При постоянен хранителен режим с такава енергийна равностойност - за 28 дни същият билдер ще стопи 0.5 кг мазнини и съответно, ще увеличи мускулната си тъкан с 0.5 кг. Разбира се, това отново не е най-печелившият вариант! Ако въпросният атлет консумира по 4600 ккал в продължение на 10 дни, а след това по 3600 ккал отново за 10 дни, след което повтори 20 дневния калориен цикъл ще се изненада от резултата. Това прави 2 кг покачена мускулна маса в 2та захранващи периода, от които 1 се губят в периода на пост и същото количество мазнини. В крайна сметка, използвайки "Калориен шок" атлета "Х" печeли 0.5 кг мускулна маса и сваля 0.5 кг мазнини повeче, от колкото хранейки се системно. Оказва се също, че теглото му е непроменено, докато във външния му вид се забелязват видими изменения.
[/code:1]

И за начинаещия ли важи това?

Не искам да ям през определено време и само да гледам часовника и да го чакам да мине времето по-бързо за да отида и да се заситя ами искам горе-доло да знам на какво да наблегна и какво да избягвам.

Какво трябва да ям за да приемам по 4600 ккал за 10 дни и после какво да ям за да приемам по 3600 ккал на ден?


П.П.А как ефекта ще дойде по-бързо :
а.) Ако започна с тренировка за начинаещ и постепенно усилвам натоварването преминавайки на друга програма
б.) Ако започна с тренировка за напредна и я усилвам сменяйки с още по-трудна . . .


П.П.П.Един човек (не помня ник-а) беше начинаещ и започнал с тренировка за напреднал и всички му казваха че програмата е тежка за начинаещ и т.н. а той се похвали че тренировката може да е за напреднал но с нея имал “Супер як и голям ефект”

Може ли да е така?

Мерси предварително!!!

11.07.06
18:37
#1

Ами според мен трябва поне 1 месец да караш с програма за начинаещи даже тъй кат ти знам мерките поне 2 и като усетиш че ти става лека я смени, но докато я промениш трябва да си качил поне 5кг :) това е моето мнение вярно или не!

ПС: и гледай да правиш 6-8 повторения за горната част на тялото с оптимални килограми и 8-10 повторения за крака също с оптимални килограми! А за храната ти си знаеш - месо, ориз, картофи, пълнозърнест хляб, банани, овесени ядки, извара и т.н. :) Успех!

11.07.06
18:41
#2

[quote author=“YaN3v”]Ами според мен трябва поне 1 месец да караш с програма за начинаещи даже тъй кат ти знам мерките поне 2 и като усетиш че ти става лека я смени, но докато я промениш трябва да си качил поне 5кг :) това е моето мнение вярно или не!

И моето мнение е такова, не се хвърляй толкова бързо на друга програма.  :?

11.07.06
21:07
#3

за да се адаптираш към редовното ядене по малко на това което трябва - в началото карай по чесовник после сам ще разбереш какво да правиш имам предвид ще почнеш да усещаш тялото си какво иска

SI

12.07.06
00:22
#4

[quote author=“DaMp370”]Почнах да тренирам с тренировка за абсолютно начинаещ и ще седя на нея седмица после минавам на такава за средно напреднали.
Относно ефекта-искам да е отначалото бърз и по-точно за около месец видимо искам да си оформя телцето.
Възможно ли е това?

Не. Тренирай по тренировката за начинаещи поне 3 месеца.

RE

12.07.06
00:41
#5

[quote author=“sideways”][quote author=“DaMp370”]Почнах да тренирам с тренировка за абсолютно начинаещ и ще седя на нея седмица после минавам на такава за средно напреднали.
Относно ефекта-искам да е отначалото бърз и по-точно за около месец видимо искам да си оформя телцето.
Възможно ли е това?

Не. Тренирай по тренировката за начинаещи поне 3 месеца.

За месец НЕ е възможно.За 6 мес.= ДА

12.07.06
01:30
#6

[quote author=“realityman”][quote author=“sideways”][quote author=“DaMp370”]Почнах да тренирам с тренировка за абсолютно начинаещ и ще седя на нея седмица после минавам на такава за средно напреднали.
Относно ефекта-искам да е отначалото бърз и по-точно за около месец видимо искам да си оформя телцето.
Възможно ли е това?

Не. Тренирай по тренировката за начинаещи поне 3 месеца.

За месец НЕ е възможно.За 6 мес.= ДА

не знам но честно ви казвам че повече от месец НЯМА ДА СЕДЯ НА ТАЗИ ПРОГРАМА
aз направо ще се олежа ако карам 6 месеца с прог за начинаещ . . .
после ще мина за средно напреднали . . .
и аз искам бърз ефект

SI

12.07.06
02:21
#7

Няма бърз ефект, иска постоянство, време и търпение.

12.07.06
11:04
#8

Але пич хората ти препорачват какво да правиш,а ти и се караш... К’фот щеш праи!

12.07.06
11:46
#9

Защо искаш съвет тогава когато ти се инатиш и си държиш на своето?! Така никакъв бърз ефект няма да видиш даже сигурно няма да можеш да си направиш тренировката защото ще ти е мн тежка  :x

13.07.06
00:25
#10

Еми за това казвам да карам с програма за начинаещ 1 месец и после на друга.
И не се карам ! ! !
А пък и мнението ви е важно за мен!
Ако не беше така нямаше да ви питам!

13.07.06
20:46
#11

Всеки му се иска бърз ефект за 1 месец и айде:):),ама,не става така...по-добре както ти казват хората тук подготви си тялото добре, лека-полека после преминавай към по тежки програми и така, ефектът ще си дойде, но не бързай:)

16.07.06
20:03
#12

[quote author=“DaMp370”]Еми за това казвам да карам с програма за начинаещ 1 месец и после на друга.
И не се карам ! ! !
А пък и мнението ви е важно за мен!
Ако не беше така нямаше да ви питам!

Няма такова нещо “бърз ефект”...
В фитнеса се иска постояннство,дисциплина,търпение и воля...ако ги нямаш по-добре не тренирай...
Като всеки начинаещ атлет се почва с програма за начинаещи минимум 3 месеца...
След това вече сменяй...и резултатите ще дойдат...
Ако постигането на перфектната форма ставаше бързо и лесно...всички щяхме да сме с тела на богове...!
Това е,че повечето начинаещи влизат в залата,блъскат,блъскат направят си някоя травма и накрая НИЩО !
Ако ще бързаш по-добре не тренирай ! :roll:

16.07.06
21:54
#13

Е не така де, какво олежаване, к’ви екстри?
Akо си на трен* за абсолютно начинаещи, която е на сайта, то ама хич не ми е ясно, къде виждаш олежаването, даже би казал, че тази програма, може да е далеч по-тежка за изпълнение от някои от сплитовете за напреднали.  :)
Така или иначе, натоварването в самата тренировка си зависи от теб. :)

16.07.06
23:24
#14

[quote author=“DaMp370”]Еми за това казвам да карам с програма за начинаещ 1 месец и после на друга.
И не се карам ! ! !
А пък и мнението ви е важно за мен!
Ако не беше така нямаше да ви питам!

Това си звучи като казано от абсолютно начинаещ, търсещ огромна маса само за 6 месеца

19.07.06
17:47
#15

е да но аз не съм абсолютно начинаещ :evil:
на тренировките цяла зима 3-4 пъти в седмицата правехме тяга , клекове , кофи , лежанка , чукчета , раменни преси , изтегляния . . .
и за това мисля че тази за начинаещ ще ми е лека :?

EL

27.08.06
15:38
#16

абе карай с програмата за абсолютно начинаещ 2 седмици и я сменяй  :)

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1