Примерен сплит- коментирайте

16.07.06
13:34

Здравейте
Как според вас ще ми се отрази следния сплит, с по 2 тренировки седмично за всяка мускулна група
1. Понеделнк- Гръб бицепс
2. Вторник - Гърди, трицепс, рамо
3. Сряда - Крака
4. Четвъртък- Гръб бицепс
5. Петък- Гърди , трицепс, рамо
Ще претренирам ли. Значи не съм съвсем начинаещ и освен това съм включил поне 5 пъти седмично велоергометър по 35 мин и НВД
Целя чистене на мазнини и добър релеф
Очаквам мнения  :)
Забравих да добавя, че пия Липозан на Нутрим и течен Л-карнитин на  P&B, ако имате някакво мнение за тези продукти ще се радвам да го чуя

16.07.06
14:31
#1

да ще претренираш. не може гърба 2 пъти.

16.07.06
17:28
#2

[quote author=“Machine”]Здравейте
Как според вас ще ми се отрази следния сплит, с по 2 тренировки седмично за всяка мускулна група
1. Понеделнк- Гръб бицепс
2. Вторник - Гърди, трицепс, рамо
3. Сряда - Крака
4. Четвъртък- Гръб бицепс
5. Петък- Гърди , трицепс, рамо
Ще претренирам ли. Значи не съм съвсем начинаещ и освен това съм включил поне 5 пъти седмично велоергометър по 35 мин и НВД
Целя чистене на мазнини и добър релеф
Очаквам мнения  :)
Забравих да добавя, че пия Липозан на Нутрим и течен Л-карнитин на  P&B, ако имате някакво мнение за тези продукти ще се радвам да го чуя

Абе стига безпочвени импровизации. С подобно съчеание на ММ може и да не претренираш по някаква чудо, но пак няма да дава нормални резултати.

Тренирай с постоянство, а не стил: Юруш на бадемите.

17.07.06
11:20
#3

Запази сплита, но го прави 3+2 или 2+1,1+1. Тоест, за пет дни го завърташ и после отначало, като от тези 5 дни два са ти почивка.
1. Гръб, бицепс (и задно рамо)
2. Гърди, рамо (само предно и средно), трицепс
Почивка (или крака)
3. Крака (или почивка)
Почивка и пак отначало.
Тоест, вмъкни повече почивки, че с тези 5 поредни дни тренировка няма да изкараш дълго.

17.07.06
12:38
#4

Целта на бодибилдинга е да изгражда а не да руши. С тази програма ти се нуждаеш от 5000-6000 калории дневно и поне два вида хап. Не се излагай а си направи свястна програма и нормална диета и ще забележиш резултата. Няма нужда да се смазваш от тренировки без резултат

17.07.06
18:52
#5

Добрее
Значи аз този вид сплит с по 2 тренировки седмично за всяка мускулна група съм я чел в списание “Олимп” в статия “Релефен за 12 седмици” не съм я мислил сам
И работата е там че целя максимално изчистване и затова гоня максимална интензивност
А какво мислите за вариант, в който тренирам 4 дни седмично а в нетренировъчни дни играя 2 пъти дневно кардио- вело по 35 мин сутрин и вечер

17.07.06
19:17
#6

това вече е друго нещо, но незабравяй че за да се изчистиш на първо място е диетата - ПРАВИЛНАТА ДИЕТА след това тренировка + кардио и суплементи. Така, че направи си програмата да съответства на другите елементи. Успех!!!

SC

17.07.06
22:06
#7

Я кажи ква ше ти е четеридневната програма????(питам щото и аз целя общо зето това :lol: )

19.07.06
09:35
#8

Еми мисля да играя така:
Понеделник: Гръб, бицепс, крака
Вторник: Гърди, трицепс, предно и срено рамо
Сряда: Почивка
Четвъртък: като Понеделник
Петък: като Вторник

Кардио: Понеделник-Събота по 35мин. вело сутрин преди работа на гладно, а силовата тренировка около 18.00ч.
Като суплементи съм взел течен Л-карнитин на Р&В и Липозан на Нутрим и някакви ВСАА ще добавя но не знам още кои точно ще избера.
Това съм замислил общо взето- ако някой има да добави нещо - приемам съвети и критики  :D

EL

27.08.06
15:20
#9

Втората програма си я бива повече от първата, защото на втората имаш три дена почивка, а на първата само 2. Според мен е по-добре да си тренираш по втората

28.08.06
13:09
#10

доста ти е амбициозна програмата. особено гърди, рамо и трицепс в един ден...:)

Skari

28.08.06
15:33
#11

Абсурдна програма и 110% претрениране  :!:  :!:  :!:

Една добра диета + добра тренировка и резултатите са на лице след 20-30 дни  :!: Както някои по-нагоре в един коментар беше казал...НА ЮРУШ НИЩО НЕ СТАВА  :!:  :!:  :!:

28.08.06
15:50
#12

[quote author=“KickBoxer”]Абсурдна програма и 110% претрениране  :!:  :!:  :!:

Чак абсурдна не бих казал, вторият сплит си е съвсем нормален вариант. Един от малкото варианти да се тренира 2 пъти седмично мускулна група без да се претовари.

[quote author=“ronnieC”]доста ти е амбициозна програмата. особено гърди, рамо и трицепс в един ден...:)

Не мисля, че точно те са проблема. По - скоро гръб, крака и бицепс наведнъж е по - голям проблем.
Аз бих направил така:
1. Гръб, задно рамо и бицепс, задно бедро
2. Гърди, предно и средно рамо, трицепс и квадрицепс.

Претрениране ще има, само ако се правят много и излишни упражнения.

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1