Гърдите и тяхното премахване ?

22.07.06
10:51

Здравейте аз съм на 14 години /гоня 15-тата/ и съм със стаж 4 месеца . Мазнините по корема ми вече почти ги няма , е немога да говоря за плочки но сравнение с преди съм добре . Около ханша също забелязвам , че мазнините малко по малко изчезват . Но мазнините по гърдите седят ли седят . Забраавих да кажа че карам велоергометър по 50-60 . Има ли някакви упражнения с които да премахвам гърдите , или изобщо дайте ми препоръки за начин по който ще мога да махна гърдите . А и още два въпроса . Първите 3 месеца мога да кажа със сигорност , че в областа на гърбът почти не се потях , а сега последня месец гърба ми много се поти . Това на какво се дължи ? И втория , казаха ми , че след кардиото за сваляне на мазнини било хубаво да се правят коремни преси . Вярно ли е това ?

SP

22.07.06
11:40
#1

Значи първо да ти кажа че мазнините се махат равномерно по цялото тяло,например не може на ръцете да се топят а на гърдите не,просто имаш повече мазнини там затова така ти се струва.Един съвет за кардиото от мен:Ако правиш 60 ми кардио го прави на 2 3 “серии”
Коремни преси е хубаво да правиш винаги не само след кардиото.

22.07.06
13:03
#2

Не съм много веж затова ще питам . 2-3 серии какво ще означава 2-3 пъти по 60 мин или 3 пъти по 20 мин . Ако е второто моля обясни ми защо ?

SP

22.07.06
17:37
#3

3 пъти по 20 мин.,не мога да се сетя точно защо,четох го в едно от списанията на олимп беше обяснено и беше логично затова съм сиг. че е вярно.

22.07.06
22:39
#4

Мерси ! Някой друг може ли да ми предостави още информация , защото виждам , че другите теми получават отговори , а в моята само един ми помогна ! Моля помогнете ми !

23.07.06
01:31
#5

Виж си диетата, може и там да има проблеми, ако искаш добри резултати и загуба на повече мазнини съветвам те ето това :
Преди тенировка сложни въглехидрати с малко протеин
след тренировка по равно чист протеин и сложни въглехидрати
може да си вземеш и някакъв фет бърнер ако положението е
“по- напечено”

23.07.06
15:51
#6

Ами , аз нямам диета , просто се опграничавам . Може ли да ми кажете как да си направя диета ?

23.07.06
18:18
#7

ако усещат че намаляват мазнините , те намаляват на всякаде .
но можеби просто не си си оформил гърдите , както се казва не си ги ‘’отсякъл’‘
На киборка са му помогнали флаиса и полуовъра .. може да пробваш ..

23.07.06
22:15
#8

И аз имам същия проблем. За 5 месеца тренировки се оформих на всякаде освен в гърдите. Свалих 10кг и вече плочките започват леко да личат но гърдите не мърдат. Имам мазнини по тях и нещат да се махнат.

SC

23.07.06
23:30
#9

Ем кажиречи подобен проблем!!!

Еми добре де,за да ги оформя добре достатъчно ли е да ги тренирам гърдите 1 път в седмицата както си ми е е програмата или тряя още 1 път????(то аз като трнирам гърдитете при самата тренироека се оформят перфектно,ама после кат се прибера и се изкъпя след фитнес и пак са си същите с мазнинки :( - неможе ли да се запази така както са дпокато тренорам хах)

Съставете си диета и наблягайте на повторенията и кардиото

newbie

31.07.06
03:44
#11

с кофички 3-4 серии , около 12 повторения всеки път и плуване . Нз  така съм ги оформил , нз дали става за другите .

RE

31.07.06
11:00
#12

Е ще стане , ама ми се струва, че много бързаш. Това с изгарянето на мазнините не може да стане за месец.Иска се продължителни тренировки,добър хр.режим и интензивност.Каквото и упрж. да правиш стреми се да не го изпълняваш бавно, а интензивно.

twista

31.07.06
18:16
#13

За релеф на гьрдите лицевите упори му е майката

01.08.06
11:54
#14

Може ли да ми дадете някакъв сайт в който пише повече за диетите , за да си направя .

01.08.06
13:37
#15

http://bb-team.org/nutrition/000176.php

:wink:

01.08.06
15:37
#16

Имам няколко въпроса ... Кога е по-добре да правя тренировката преди кардио или след кардио ? А сега да питам за една тренировка дали ще има ефект от нея /за премахване на гърдите/ . Ето я и нея :
Флайс 2x12
Кофички 2x10
Изтласкване на дъмбели от лег, полулег и обратен лег 3x12
Пек-дек 2x10
Пулоувър 2x12
Имам още 1 въпрос . И той :Мога да стегна гърдите преди да съм махнал мазнините по тях ?
Щях да забравя .Everything , мерси .

03.08.06
19:04
#17

Здрасти,
тренирай, а след това прави кардио, защото като тренираш изразходваш енергията а в кардиото топиш мазнините / не се изразих правялно май  :roll: /. Относно свалянето на мазнините около гърдите- вземи си някакъв фет-бърнер .)

Поздрави,
HuKouCu

04.08.06
16:27
#18

[quote author=“Night^HaWk”]Здравейте аз съм на 14 години /гоня 15-тата/ и съм със стаж 4 месеца . Мазнините по корема ми вече почти ги няма , е немога да говоря за плочки но сравнение с преди съм добре . Около ханша също забелязвам , че мазнините малко по малко изчезват . Но мазнините по гърдите седят ли седят . Забраавих да кажа че карам велоергометър по 50-60 . Има ли някакви упражнения с които да премахвам гърдите , или изобщо дайте ми препоръки за начин по който ще мога да махна гърдите . А и още два въпроса . Първите 3 месеца мога да кажа със сигорност , че в областа на гърбът почти не се потях , а сега последня месец гърба ми много се поти . Това на какво се дължи ? И втория , казаха ми , че след кардиото за сваляне на мазнини било хубаво да се правят коремни преси . Вярно ли е това ?

Какво е това заглавие бе човек :) Останах с впечетление че искаш да се разделиш с тях и съвета ми би бил да ги махнеш оперативно :o

FZ

04.08.06
16:48
#19

[quote author=“Night^HaWk”]Здравейте аз съм на 14 години /гоня 15-тата/ и съм със стаж 4 месеца . Мазнините по корема ми вече почти ги няма , е немога да говоря за плочки но сравнение с преди съм добре . Около ханша също забелязвам , че мазнините малко по малко изчезват . Но мазнините по гърдите седят ли седят . Забраавих да кажа че карам велоергометър по 50-60 . Има ли някакви упражнения с които да премахвам гърдите , или изобщо дайте ми препоръки за начин по който ще мога да махна гърдите . А и още два въпроса . Първите 3 месеца мога да кажа със сигорност , че в областа на гърбът почти не се потях , а сега последня месец гърба ми много се поти . Това на какво се дължи ? И втория , казаха ми , че след кардиото за сваляне на мазнини било хубаво да се правят коремни преси . Вярно ли е това ?

Много смешно заглавие на тема .  :P
Мислете малко повече преди да напишете някое заглавие на тема  :!:  :evil:

05.08.06
00:36
#20

[quote author=“Sparkito”]3 пъти по 20 мин.,не мога да се сетя точно защо,четох го в едно от списанията на олимп беше обяснено и беше логично затова съм сиг. че е вярно.

Според мен 60 мин са много, като цяло... По-добре прави 1 “серия” по 30 мин, поради простата причина, че след 40тата минута кардио почваш да гориш мускулна маса, а не мазнини  :)


[quote author=“HuKouCu”]Здрасти,
тренирай, а след това прави кардио, защото като тренираш изразходваш енергията а в кардиото топиш мазнините / не се изразих правялно май  :roll: /. Относно свалянето на мазнините около гърдите- вземи си някакъв фет-бърнер .)

Поздрави,
HuKouCu

Най-голевия ефект от кардиото се получава, когато се прави сутрин на гладно, защото иначе черпиш енергия от храната, която си приел, а когато е на гладно гориш мазнини... Но и след тренирока става пак има ефект, просто преди кардио гледай да не ядеш (същото се отнася и за преди тренировка)

05.08.06
00:47
#21

Да се включа и аз. Ам кпгато ходя на фитнес правя две кардио на велометара по 20 минути в началото за загрявка и тонус преди тренировката и в края да разпусна и ми помага. Забелязвам промяна в някои области на тялото, но определено трябва да спазваш режим.Също мога да ти препорачам бягане с тежести в ръцете. Пробвай експериментираи със себе си и ще усетиш кое ти идва наи добре :)

мисля ,че ако се опиташ да качиш маса на гърдите ще е по добре ;)
ако се налеят с мускул ще “опънат” кожата която упорито се опитваш да свалиш!
работи си за гърди с 8-10 повторения и не му мисли много. имаш едва 4 м стаж, почакай малко.

06.08.06
17:38
#23

[quote author=“bgtrener”]мисля ,че ако се опиташ да качиш маса на гърдите ще е по добре ;)
ако се налеят с мускул ще “опънат” кожата която упорито се опитваш да свалиш!
работи си за гърди с 8-10 повторения и не му мисли много. имаш едва 4 м стаж, почакай малко.

Значи трябва да направя мускули на гърдите така ли ? Само с упражнения става ли и кои ? Казвам само в смисал дали трябва и диета няква по специална ?

09.08.06
12:00
#24

Може ли да ми дадете линк към статии свързани с отслабването/не НВД-та/ и статии свързани с карането на велоергометър ?

09.08.06
22:07
#25

Е то НВД-то да не е за пълнеене

10.08.06
23:20
#26

Просто съм чел вече доста статии отностно НВД-та и просто предупреждавам , че съм чел . Ако може да ми помогнете ... !

не си премахвай гърдите, ще ти трябват!  :lol:  а, кардиото трябва да се прави веднъж в седмицата в деня в който не вдигаш щанги!

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1