Програма-мнения и съвети?

Sharp

23.07.06
12:26

Понеделник - гърди,корем
1.Изтласкване от хоризонтален лег  4 серии
2.Изтласкване от полулег/дъмбели  4
3.Флайс от лег  4
4.Пулоувър с дъмбел  4
5.Корем- Rotary Torso машина  5
6.Crunches на машина (привеждане от седеж) 5
кардио

Вторник - крака
1.Клякане с щанга зад врат  4
2,Напади с щанга  4
3.Бедрено разгъване  4
4.Бедрено сгъване  4
5.Мъртва тяга  4
6.Повдигане на пръсти от стоеж с щанга  4-5
кардио

Сряда - гръб
1.Гребане с щанга  4
2.Гребане с дъмбел  4
3.Придърпване на долен скрипец  4
4.Придърпване на вертикален скрипец  4
кардио

Четвъртък
кардио

Петък - Рамо,Корем
1.Раменни преси  4
2.Разтваряне на ръцете встрани от стоеж/дъмбели 4
3.Повдигане на ръцете напред/дъмбели  4
4.Повдигане на краката от хоризонтален лег  4 - 5
5.Извивки с дъмбел встрани  4
6.Коремни преси  4
кардио

Събота - Трицепс,Бицепс
1.Разгъване на дъмбел зад глава  4
2.Кик-бек  4
3.Кофички на лежанка  4
4.Бицепсово сгъване с дъмбели  4
5.Бицепсово сгъване с щанга/крива  4
6.Бицепсово сгъване с дъмбели/надхват  3
кардио

Неделя 
почивен ден

Посъветвайте ме с какво да сменя бицепсовото сгъване/надхват - китките ми не го издържат.
Всички упражнения ги правя в пирамида леко>тежко.Повторенията (според муск.група)са от 10-15 до 6.
За коремните мускули 15-20 до 10 с изкл.на коремните преси на земя -  до отказ.

23.07.06
13:21

Поздравления за програмата. Трябва някои жени да вземат пример от теб :D А за бицепс пусни едно изолирано упражнение накрая ...

Sharp

23.07.06
13:28

Какво по-точно?

23.07.06
13:38

Тягата не се ли прави за гръб попринцип :?: Защо си я сложил при краката :?:  :!:  :?:

Sharp

23.07.06
13:46

Тягата(зависи от изпълнението) може да натоварва повече гърба или задната част на бедрата и се включва там,където мислиш,че ще ти е по-полезна.Аз я предпочитам при краката.

25.07.06
19:54

[quote author=“Sharp”]Какво по-точно?

Концентрично или скотово, може и на машина...

Sharp

25.07.06
20:50

Мисля да се спра на концентричното...
Мерси много:wink:

26.07.06
11:18

[quote author=“Sharp”]Тягата(зависи от изпълнението) може да натоварва повече гърба или задната част на бедрата и се включва там,където мислиш,че ще ти е по-полезна.Аз я предпочитам при краката.

Тягата си е класическо упражнение За Гръб...друг е въпросът,че натоварва и Задното бедро...но в никакъв случай не е упражнение zа крака.

Sharp

26.07.06
12:43

Тягата си е класическо упражнение За Гръб...друг е въпросът,че натоварва и Задното бедро...но в никакъв случай не е упражнение zа крака.

Да,така си е всъщност.Т.е. да преместя тягата при гърба,така ли?А къде е удачно да бъде-като последно упражнение или преди скрипеца?

26.07.06
12:57

Програмата ти е много добра.Друг е въпросът дали успяваш да се възстановиш добре.Подкрепям мнението за изолираното упражнение,но не да го вкарваш 4то за бицепс,а като 3то.Относно тягата - правена с изправени крака натоварва предимно задната част на бедрото (не говоря за класическа тяга а за тяга с изпънати крака,както мисля,че ти сама спомена)и мясото и е точно при краката.Дуг е въпросът ако искаш да вкараш тяга и при гърба.Пак ти казвам,не зная как се възстановяваш,но програмата ти като цяло ми харесва :wink:

Sharp

26.07.06
13:09

Гледах муск.групи да са така разпределени,че да им остава време за възстановяване.Дотолкова ми стигнаха знанията :) Краката ми страдат най-много от всекидневното кардио(бягане или вело-30мин.),защото поддържането на пулс 140-145 ги товари доста...
Тягата я правя с прави крака,но така или иначе пак натоварва гърба.Чудя се къде ли е по-правилното място?
За бицепса-да,махам третото упражнение и го сменям с концентрираното...4 ми се струват твърде много,а и дотам вече ръцете ми едва се движат :wink:

26.07.06
13:20

Стандартна тяга-при гърба,с изпънати крака-при краката.Друг е въпроса защо ще я прави една дама ако няма сериозни спортни намерения,но всеки си решава. :wink:

26.07.06
13:51

[quote author=“Jay_C”]Стандартна тяга-при гърба,с изпънати крака-при краката.Друг е въпроса защо ще я прави една дама ако няма сериозни спортни намерения,но всеки си решава. :wink:

Защото е отлично упражнение. Стига с тази дискриминация спрямо жените ;)

Sharp

26.07.06
16:21

Защото е отлично упражнение. Стига с тази дискриминация спрямо жените

:D И аз така мисля.Степерчета + видеокасетки = телца
    Здрава тренировка в залата без предразсъдъци =  :!:

26.07.06
17:53

[quote author=”Петко К”][quote author=“Jay_C”]Стандартна тяга-при гърба,с изпънати крака-при краката.Друг е въпроса защо ще я прави една дама ако няма сериозни спортни намерения,но всеки си решава. :wink:

Защото е отлично упражнение. Стига с тази дискриминация спрямо жените ;)

И аЗ мисля,че тягата е доста ефективно упражнение,може би дори тя е едно от най_старите упр. в фитнеса въобще.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1