Преса(или т.н. плочки) :)

24.07.06
16:34

Някакви съвети как да си орелефя корема :?:  :roll: Не съм дебел, нямам мазнини по корема, изчистен е и съвсееееем леко,почти незабележимо се виждат само най-горните 2 плочки. :wink:  Правя преса веднъж седмично - на римско столче - 3серии съответно по 30 , 25 , 22 повторения и на лега лягам и си вдигам изпънати краката от лег - 3 серии по 20 повторения. Пробвах с суперсерии, с почивки ама нещо не върви :?:  :roll:

пробвай с тежест в ръцете, с не повече от 15 повторения

24.07.06
18:52
#2

[quote author=“bgtrener”]пробвай с тежест в ръцете, с не повече от 15 повторения

Мерси, ще пробвам :wink:

Други съвети :?:  :roll:

eazymoney

24.07.06
20:26
#3

“...изчистен е и съвсееееем леко,почти незабележимо се виждат само най-горните 2 плочки”

Еми това значи, че не е съвсем изчистен! Според мен трябва да доизчистиш и тогава ще си по-доволен от визията си, иначе упражнението което ти е препоръчал колегата е екстра..

ako плочките му са малки, колкото и да чисти ще си изглежда като дъска (според мен). Затова казвам ,че е добре да поработи за размер, под 15 повторения, а междувременно с диета ще продължи да се доизчиства.

FZ

25.07.06
11:02
#5

Най-важното нещо,  за да ти излезнат плочките на корема е диетата .Трябва да спазваш хранителен режим да ограничиш някои храни ,като прости въглехидрати , намалиш мазнините и пържените храни . Също е важно да намалиш калориите за да може да изгориш тези калории които са ти нужни.
И включи  аеробна тренировка сутрин на гладно . :wink:

25.07.06
11:03
#6

Преси с тежест и малко повторения~10-15 и плочките си личат отчетливо, дори и да не си съвсем чист.

15.08.06
14:02
#7

Опитай вдигане на крака от вис - трудно е в началото (доста, направо ти пламва корема) , но прави преса като гранит :wink:

едит: задължително спазвай диета и...успех :)

RE

15.08.06
16:17
#8

[quote author=“bgtrener”]пробвай с тежест в ръцете, с не повече от 15 повторения

И знаеш ли какво става при това положение.
Мазнините ще си останат, мускулите на корема ще станат по-здрави и ще увеличат обема си и реално талията му ще нарастне, а плочки няма да има.ако си виждал боксьорски корем ей тва става като се прави с тежести.

[quote author=“realityman”][quote author=“bgtrener”]пробвай с тежест в ръцете, с не повече от 15 повторения

И знаеш ли какво става при това положение.
Мазнините ще си останат, мускулите на корема ще станат по-здрави и ще увеличат обема си и реално талията му ще нарастне, а плочки няма да има.ако си виждал боксьорски корем ей тва става като се прави с тежести.

ок!
щом казваш :)
(ако следиш темата от постването и , няма да се изказваш неподготвен)

15.08.06
17:27
#10

@bgtrener ако са повече от 15 повторения, да си го кажем 30 повторения с тежест дали претренирам щото нещо вече не чувствам предишната мускулма треска  8)
Иначе братле пробвай с тежест на корема преси и вдигане на краката от лег в сусперсерии по 3 по 3-4 пъти седмично - при мен има ефект. Някой ще ми каже ли кво е тва римско столче ?!

[quote author=“topDevil”]@bgtrener ако са повече от 15 повторения, да си го кажем 30 повторения с тежест дали претренирам щото нещо вече не чувствам предишната мускулма треска  8)
Иначе братле пробвай с тежест на корема преси и вдигане на краката от лег в сусперсерии по 3 по 3-4 пъти седмично - при мен има ефект. Някой ще ми каже ли кво е тва римско столче ?!

мисля ,че трудно ще претренираш корема. увеличи тежеста. :) така ще паднат повторенията :)

15.08.06
23:00
#12

Ще пробвам да, въпреки, че с 3 тежести вече ще е доста дискомфортно.

[quote author=“topDevil”]Ще пробвам да, въпреки, че с 3 тежести вече ще е доста дискомфортно.

в начално и крайно положение не оставяй мускула да си почива (не лягай до долу и не се изправяй до горе, работи в зоната на най-голямото натоварване. ако изпълняваш бавно ,няма да ти се налага да правиш голям брой. :)

16.08.06
16:32
#14

[quote author=“realityman”][quote author=“bgtrener”]пробвай с тежест в ръцете, с не повече от 15 повторения

И знаеш ли какво става при това положение.
Мазнините ще си останат, мускулите на корема ще станат по-здрави и ще увеличат обема си и реално талията му ще нарастне, а плочки няма да има.ако си виждал боксьорски корем ей тва става като се прави с тежести.

Прочети темата,преди да се изказваш неподготвено.

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1