Двудневен сплит

24.07.06
23:06

Здравейте

какво ще кажете за следната програма

упражненията за различните мусколни групи се разделят на 2, а не на 3 както при повечето програми
Тренира се по следната схема

Понеделник    А
Сряда          Б
Петък          А
Понеделник    Б
Сряда          А
Петък          Б

Тренировка А
бицепс, трицепс, прасци, корем

Тренировка Б
гърди, гръб, рамо, бедра


Така всяка мускулна група има първо 4 ( понеделник-петък ) после 5 дни ( сряда - понеделник ) почивка.
Oще не съм започнал да я прилагам, за сега си тренирам нормално с 3 вида различни тренировки като останалите.
Просто за 3тата тренировка не остава кой знае какво да се прави, а и цяла седмица почивка за ми се струва много.
Сравнително начинаещ съм - тренирам от 2 1/2 месеца.

Разбиването може и да е по друг начин, въпросът, упражненията да са разделени на 2, а не на 3.
Аз правя
за прасци, корем и бедра само по едно упражнение  4 х 10 ( за корем 3 х 20 )
за рамо 2 упражнения 4 х 10
за останалите ( бицепс, трицепс, гърди, гръб ) по 3 упражнения 4 х 10

Ще се радвам ако ме посъветвате дали такава програма става и има смисъл от нея.

25.07.06
01:10

[quote author=“mitaka__”]
Тренировка А
бицепс, трицепс, прасци, корем

Тренировка Б
гърди, гръб, рамо, бедра

[quote author=“mitaka__”]
Ще се радвам ако ме посъветвате дали такава програма става и има смисъл от нея.

Човек аз не съм от много знаещите по принцип, имам стаж около година и половина само, но от това което знам ми се струва, че тая тренировка е безсмислена. Гърди, гръб, рамо и бедра????? Единственото, което ще постигнеш е претрениране според мен.

25.07.06
09:55

Гърди, гръб рамо и бедра, и то за втората не остана нищо!
Събрал си всички основни групи в едната, а във втората правиш едни ръце.

Разпредели си по - равномерно натоварването.

Ето ти примерни сплитове:

А - гърди, рамо, трицепс, квадрицепс, прасци
Б - гръб, задно рамо, задно бедро, бицепс, преса

А - гърди, гръб, рамо, преса
Б - крака, бицепс, трицепс, прасци

А - гърди, бицепс, крака, преса
Б - гръб, рамо, трицепс, прасци

А - гърди, бицепс, трицепс, квадрицепс
Б - гръб, рамо, задно бедро, прасци

А - гърди, гръб, прасци, преса
Б - рамо, бицепс, трицепс, крака

И т.н.

И забрави да првиш 3 упражнения по 4 серии за група. Максимум 2, само за гръб може да си оставиш 3 - те.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1