Плътност на гърба

28.07.06
22:57

Здравейте , преди време писах тема за това как мога да си разщиря гърбът и получих отговор - чрез набирания , започнах да ги правя и наистина резултатът не закъсня много се кефя сега , обаче нямам никаква плътност на гърба и искам да ми кажете какво упражнение ще е добре да правя , засега правя мъртва тяга и чукчета.

28.07.06
23:02
#1

еми тези двете са можеби най-добрите за гръб :D мечката също е добро упражнение за плътност на гърба , също набиранките и скрипеца с тесен хват :wink:

28.07.06
23:36
#2

Стават още и гребането с дъмбел и придърпване на хоризонтален скрипещ. Но ако правиш правилно гребането с щанга(чукчета), то помага най-много :wink:

28.07.06
23:37
#3

Бе правя правилно всичко уш , хора които са тренирали от 5 6 години са ме гледали и казват че всичко е окей ама изглежда трябва да се преборя с гена си и да не се отказвам ;)

29.07.06
21:52
#4

преди години имах доста ширина в гърба ама стоеше празен и тънък, затова смених коренно програмата - ден за ширина (набирания широко+ скрипец тясно) и ден за плътност. В този за плътност включвам мъртва тяга 4*10-8-6-6, мечка 3*10 и воздоравен скрипец много широко и дърпам към гърдите - резултата е поразителен. Въпреки това нещо куцаше тогава включих и трапеца с много здрава тренировка и от тогава гърбът ми е много плътен и завършен

29.07.06
22:03
#5

Разгледай в сайта упражненията за гръб, има и снимки как се изпълнява.
ПО ЗДРАВИ!

30.07.06
12:29
#6

[quote author=“Everything”]Разгледай в сайта упражненията за гръб, има и снимки как се изпълнява.
ПО ЗДРАВИ!

абе на човека са мъ отговорили вече кво спамиш само  :shock:

аз не съм пробвал разделяне на трен за гръб, но идеята ми допада
за разширяване освен набирания кво друго ? :roll:

30.07.06
18:09
#7

Мерси за отговорите , а дали ще е добре да ги редувам плътност и ширина през седмица .

Едната седмица само ширина , другата плътност и после пак ширина и т.н. ?

31.07.06
12:21
#8

[quote author=“Barcelona_FC”]Мерси за отговорите , а дали ще е добре да ги редувам плътност и ширина през седмица .

Едната седмица само ширина , другата плътност и после пак ширина и т.н. ?

Айде кажете ми бе хора защото след малко отивам да правягръб и да знам ширина или плътност да тренирам , или да си тренирам както аз си знам ; )

ZO

09.08.06
23:20
#9

Щом искаш плътност-все пак за да тренираш и широките гръбни мускули прави едно упражнение за ширина(горен скрипец или набирания) и след това прави гребане с щанга примерно 3х8 и тяга пак 3х8.Можеш да редуваш примерно гребането с чукчета,но според мен като цяло такъв вид тренировка е по-добър от редуване на тренировки за плътност и ширина!

09.08.06
23:40
#10

[quote author=“zoben_pitbul”]Щом искаш плътност-все пак за да тренираш и широките гръбни мускули прави едно упражнение за ширина(горен скрипец или набирания) и след това прави гребане с щанга примерно 3х8 и тяга пак 3х8.Можеш да редуваш примерно гребането с чукчета,но според мен като цяло такъв вид тренировка е по-добър от редуване на тренировки за плътност и ширина!

Че как да редувам гребането със чукчета като те са едно и също упражнение  :shock:

10.08.06
01:52
#11

Кое упражнение наричате мечка и кое гребане или чукчета?

FIREBLADE

17.08.06
23:15
#12

тяга,чукове,мечка-3 в 1…най-добрата комбинация :)  тва ти е плътността баце

28.08.06
13:19
#13

а ширината кое ти е освен набирания широк хват ?

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1