Трябва ми специфична тренировка за крака!!!Мерси предварит..

B_Ball_P

30.07.06
22:38

Значи искам да вкарам още релеф на краката  ..... тренирам баскетбол не съм мазен в краката, но просто не ги тренирам освен с баскетбола.Искам да кажете някаква добре натоварваща програма която обаче да не натоварва кръста, в смисъл изключвам клекове и производните на него .... моля кажете как да тренирам краката, а иначе бедрото ми е 65, прасеца 45.

Мерси предварително. :wink:  :arrow:

31.07.06
02:08

Изключваш клека....  :shock:
Ами незнам дано имаш успех с другите упражнения щом неизползваш най хубавото упражнение за крака .. то натоварва цялата долна част на бедрото ..
ами успех  :wink:
Иначе ето ти една програма ;
Клек 5 серии 10-12повторения
Бедрено разгъване 3 серии 15 повторения
Бедрено сгъване 3 серии 15 повторения
Повдигане на пръсти на калф машина - 3 серии по 15 повторения
Това съм го взел от едно списание в което културисти са изготвли тази програма,
и ако толкова те мъчи този клек може да го намалиш на 3 серии по 15 повторения  :wink:

едит: имаше още едно уппражнение , уреда е един такав на който лягаш и изстласкваш тежеста нагоре.. забравих как се казва.. лег преса ли деа знам ..

B_Ball_P

31.07.06
11:30

мерси ... знам, че клека е основно упражнение, но имам дискова херния и ако правя клек просто ще си скъся времето до операцията!!!

31.07.06
18:46

за релеф прави краката на машини

01.08.06
16:44

Клек на смит машина е великолепно упражнение-изолира страхотно квадрицепса. Може него да сложиш, щом не искаш нормалния клек.

B_Ball_P

01.08.06
20:52

На мен никаква разновидност на клека, която включва кръста не ми трябва!!! :wink:  :lol:

01.08.06
20:54

Според мен лек пресата е единствения заместител на клека, който не включва кръста. А за релеф според мен е добре да правиш лек екстензии :wink:

03.08.06
20:31

При баскетболисти, футболисти, а и при много други спортове се използват клекове със собственото тегло - правиш поне 2-3 сериии по 100-150 клека - това дава експлозивност, сила и издръжливост. Може да използваш и клек-скок, много популярен сред боксьорите и патешко ходене. Ето ти 3 прости упражнения които не натоварват кръста, но ще ти смажат краката!

B_Ball_P

03.08.06
21:24

kiriltanev тези упражнения са ми в баскетболната тренировка!!! :wink:  онова клек отскок му викаме жабки :P !! :lol:

04.08.06
00:59

аа ОК тогава, е можеш да включиш лег преса, хакен клек, балетен клек, напади с дъмбели. Има и други упражнения но ти подбрах по нестандартни които удрят мускула по-специфично

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1