гърди

PE

06.08.06
02:19

кажете упражнение заместващо пекдек или кросоувар

06.08.06
14:23
#1

Флайс  :wink:

06.08.06
14:31
#2

:shock: Пек дек-а и кросоувър-а са упражнения за вътрешна част, а флайса за външна :shock:
:shock: Пек дек-а и кросоувър-а са упражнения за релеф, а флайса за маса :shock:

[quote author=“Go6kU”]:shock: Пек дек-а и кросоувър-а са упражнения за вътрешна част, а флайса за външна :shock:
:shock: Пек дек-а и кросоувър-а са упражнения за релеф, а флайса за маса :shock:

Пек дек-а е за външната част освен в момента, когато ръцете са допряни една в друга.
Кросоувърът в зависимост как се изпълнява би могъл да акцентира почти навсякъде за гърди.
Дали ще направиш маса от дадено упражнение зависи от много фактори,но 1 от тях е килограмите.Аиде прави по 20 повторения на флаис и по 6-8 повторения на пек дек и да видим с кое ще направиш повече маса. :wink:

06.08.06
17:37
#4

[quote author=“Go6kU”]:shock: Пек дек-а и кросоувър-а са упражнения за вътрешна част, а флайса за външна :shock:
:shock: Пек дек-а и кросоувър-а са упражнения за релеф, а флайса за маса :shock:

:shock:  :lol: Флайса не натоварва само вътрешната част на гърдите  :lol:  :shock:
:shock:  :D Няма упражнения за САМО за маса и САМО за релеф,а и релефа не се прави с упражнения,а с диети и кардио  :shock:  :shock:  :lol:

newbie

06.08.06
22:24
#5

crossover е за оформяне на външната част , и зависи от изпълнението може да се натоварва и вътрешната част ( задържане и кръстосване на ръцете ) ;)

06.08.06
22:53
#6

абе честно казано доста на доста простотии се начетох в тая тема.

Флайса, пек-дека и кросовъра са упражнения които тренират мускулите-събирачи на гърдите. Тази част от гърдите се натоварва главно чрез тези упражниния. Мускулите изтласквачи пък се натоварват от лег, полулег и т.н. Изтласквачите и събирачите не са отделни мускули, а по скоро един мускул, само че мускулните влакна на гърдите, за да се развият всичките трябва да се вкара и едно такаво упражнение. Аз лична препоръчвам флайс. И трите упражнения работят зя маса , само че % маса качен в сравнение с лег е малък понеже броя на мускулните влакна “събирачи” е доста малък и понеже броя мускулни влакна участващи в движението е по-малък. Кросовъра предимството му е че напрежението от кабелите е константно и по този начин се активират мускулните влакна от край до край и така гърдата придобева зявършен вид. Основното преумущество на флайса е че разтяга мускулните влакна изключително много , което предразполага към по-силен разтеж. Пек.дека е алтернатива на флайс само че на машина.

успех

и без изказвания от типа- ” флайса натоварва долната-лява част но горната гърда”... :lol:

newbie

06.08.06
23:07
#7

евала , едно хубаво обяснение за всичко  :)

KA

08.08.06
12:18
#8

Е така се обяснява - отговор като отговор.
Без да се обижда никой ама ми писна да чета теми в които вместо отговори за човека който е пуснал темата, чета спорове между отговарящите. :wink:

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1