НВД - моля, хвърлете едно око

08.08.06
18:14

Здравейте,
Посещавам форума от известно време и съм доволна от информацията, която намирам.
Опитвам се да тренирам по петдневният тренировъчен сплип за изгаряне на мазнини, който е публикуван на сайта. Не следвам упражненията стриктно, тъй като не всички са подходящи за жени, аз съм жена, но редувам мускулните групи по предоставения план. През уикенда правя сутрешни кросове, а през седмицата бягам на пътечка след тренировка не по-малко от 30 мин. На 25 год. съм, 173 см и тежа около 62 кг. Целта ми е да намаля процентното съдържания на мазнини и теглото си с до 5 кг.
Тренирам по този режим от около месец и половина и се опитвам да се храня по НВД. Резултатите са много добри, но последните две седмици не виждам голям напредък. Това е причината променя моят НВД и помоля за мнение и препоръки, за да може да постигна максимални резултати.
Благодаря на всички, които ще ми отговорят! :wink:

7:30 - крос (събота и неделя)
8:00 - 1 грейпфрут, понякога боровинки
8:30 - 2 яйчни белтъка и около 50гр. извара
12:00 - 50-60гр. овесени ядки
16:00 - 150гр. риба или пилешко филе със зеленчуци (обикновено 1 краставица или един по-голям домат)
19:30 - тренировка (с аеробни упражнения през седмицата)
20:30 - 21:00 - 150гр. риба или пилешко филе със зеленчуци (обикновено краставици и/или маруля)

Притесняват ме два факта. Първо, вечерята ми се струва късничко, но аз съм на работа докъм 18:30 и нямам избор по отночение на времето за тренировка. И второ, не съм сигурна дали са ми достатъчни белтъчните хранения, но когато вкарах още едно се почувставах преситена.

ами на пръв поглед ти малко храната. през колко дена правиш въглехидратно зареждане. ако не правиш метаболизма си намяля. нормално е да ти се снижават постиженията с времето.

7:30 защто не закусваш веднага след кроса, ами чакаш цял час.

12:00 няма белтък достатъчно, добави мляко кисело или нещо друго с белтък, и то да не е растителен.


19:30 - след тренировката си е задължително да ядеш ,няма значение дали е 22:00 или по късно. а и това което си писала като меню си е супер за нощно време. важното е да няма въглехидрати (бързи).

като цяло белтъка ти е много ниско, особено ако тренираш толкова много. вземи си някви аминокиселини.

09.08.06
18:38
#2

[quote author=“bgtrener”]ами на пръв поглед ти малко храната. през колко дена правиш въглехидратно зареждане. ако не правиш метаболизма си намяля. нормално е да ти се снижават постиженията с времето.

7:30 защто не закусваш веднага след кроса, ами чакаш цял час.

12:00 няма белтък достатъчно, добави мляко кисело или нещо друго с белтък, и то да не е растителен.


19:30 - след тренировката си е задължително да ядеш ,няма значение дали е 22:00 или по късно. а и това което си писала като меню си е супер за нощно време. важното е да няма въглехидрати (бързи).

като цяло белтъка ти е много ниско, особено ако тренираш толкова много. вземи си някви аминокиселини.

Какво ще кажеш за това:

7:30 - 8:00 - крос (събота и неделя)
8:00 - 1 грейпфрут, понякога боровинки
8:30 - 2 яйчни белтъка и около 50гр. извара
12:00 - 50-60гр. овесени ядки и 50 гр. извара/100 мл. кисело мляко
15:00 - 100гр. риба или пилешко филе със зеленчуци (обикновено 1 краставица или един по-голям домат)
17:00 - 1 яйчен белтък и 100 гр. пилешко (шунка/филе)
19:30 - тренировка (с аеробни упражнения през седмицата)
20:30 - 21:00 - 100гр. риба или пилешко филе със зеленчуци (обикновено краставици или маруля)

Що се отнася за сутрешния крос, бягам до 8 ч. изяждам плода и изчаквам 30 мин. преди белтъчното хранене. Не трябва ли да е така?

Всеки петък зареждам въглехидратно, но там малко ми е трудно да преценя колко въглехидрати да поема в повече. Обикновено увеличавам дневните калории до с 500 ккал. под формата на овесени ядки, сушени плодове и т.н. Дай ми някакъв съвет за въглехидратният ден. Достатъчно ли са тези въглехидрати?

не чакай 30 минути.

въглехидратния ден да е с повече въглехидрати, плодове примерно, ядки, моркови, естествено и неща от които си се отказала през останалите дни. така няма да ти е трудно следващия път като ти се преяде нещо. ще знаеш че в петък ще си позволиш малко.

09.08.06
20:26
#4

КАРДИО -> БЕЛТЪЧНО ХРАНЕНЕ ->ВЪГЛЕХИДРАТНО ХРАНЕНЕ !!! т.е. тия плодове ги махни !

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1