Стягане на гърди и корем и горене на мазнините?

10.08.06
15:55

От около 2 седмици всяка сутрин на гладно правя 2Х20 лицеви опори(смятам да започна3X20) и 50 коремни преси,след това бягам или карам колело.Стават ли тези упражнения и какви още мога да правя, ще има ли ефект от цялата работа или не ?Мерси предварително

10.08.06
18:33
#1

Това което правиш е добре, но и ще ти трябва контрол над храната която приемаш. Трябва да избягваш сладкото и пърженото. Бягането трябва да е задължително нагладно, тогава ще има най-голям ефект, а за лицевите опори и коремните преси мисля че може и да са през друга част от деня. Може също да направиш да са 2х25 коремните преси с малко почивка, или ако ти е много лесно примерно с някаква по дебела книга на гърдите. По-здрави :)

10.08.06
18:49
#2

[quote author=“bat_kras”]От около 2 седмици всяка сутрин на гладно правя 2Х20 лицеви опори(смятам да започна3X20) и 50 коремни преси,след това бягам или карам колело.Стават ли тези упражнения и какви още мога да правя, ще има ли ефект от цялата работа или не ?Мерси предварително

Няма смисъл да правиш коремни преси,ако си мазен по корема,мазнините не се изгарят локално от мускула,който се тренира,тоест и да имаш добре развити коремни мускули,под пласта мазнина няма да се виждат...
Препоръчвам ти да бягаш сутрин на гладно,лицевите упори също прави,и най-важното изгради си хранителен режим(препоръчвам НВД),а ако имаш възможност и залата да посещаваш,ще е добре.

10.08.06
23:59
#3

[quote author=“djpetko”][quote author=“bat_kras”]От около 2 седмици всяка сутрин на гладно правя 2Х20 лицеви опори(смятам да започна3X20) и 50 коремни преси,след това бягам или карам колело.Стават ли тези упражнения и какви още мога да правя, ще има ли ефект от цялата работа или не ?Мерси предварително

Няма смисъл да правиш коремни преси,ако си мазен по корема,мазнините не се изгарят локално от мускула,който се тренира,тоест и да имаш добре развити коремни мускули,под пласта мазнина няма да се виждат...
Препоръчвам ти да бягаш сутрин на гладно,лицевите упори също прави,и най-важното изгради си хранителен режим(препоръчвам НВД),а ако имаш възможност и залата да посещаваш,ще е добре.

Той докато сваля пак може да ги тренира  8) Защо да му изостават като мускулна група, като може междувременно да ги тренира  :wink:  Пък, като изчисти ще се появат

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1