Гърди - флайс

KA

10.08.06
22:58

Ако програмата ми е:
гърди - не правя флайс. 
гръб
ръце
рамо


Може ли да включа фалйса(малко серийки) при ръцете или рамото

10.08.06
23:25
#1

Доколкото знам флайса е едно от най ефикастните упражнения за гърди, дори доста хора се хвалят че благодарение на флайсът са им пораснали, НО В КОМБИНАЦИЯ С РЪЦЕ И РАМО НЕ СЪМ ЧУВАЛ/ЧЕЛ ДА СЕ ИЗПОЛЗВА.

KA

10.08.06
23:32
#2

Ами в такъв случей може ли да ги вклуча като 5-то упражнение за гърди?

Nikito1

10.08.06
23:50
#3

[quote author=“Kambata”]Ами в такъв случей може ли да ги вклуча като 5-то упражнение за гърди?

А какво ти пречи да правиш само с дъмбели тренировка за гърди.Разнообразието в тренировките е винаги добре дошло и помага за напредъка

KA

10.08.06
23:53
#4

Ми значи:
хоризонтална с дъмбел;флайс
горна с дъмбел;флайс
долна с дъмбел;флайс

като флайса го правя след изпълнението и на трите лежанки с дъмбел.

Ако става така ми напиши по колко серии е добре от всичко - аз си мисля по 3 от дъмбелите и по 2 от флайса да са не умора пък много.

11.08.06
00:05
#5

Флайса е добре да се включва когато сме изтощили гърдите за доизцеждане , така че не е добра идея

KA

11.08.06
00:23
#6

Искаш да кажеш че е по-добре след тренировката за гърди(когато съм ги напомпал и изтощил) да правя флайса

SP

11.08.06
08:53
#7

Иска да каже примерно след 2 или 3 базови упр като лежанка хоризонтална и полулег можеш да ръгнеш флайса :wink:

KA

11.08.06
15:37
#8

Аха,ясно ми е вече.Мерси отново на всички!

11.08.06
16:27
#9

А може и точно обратното-да започнеш с флайс. Така ще умориш гърдите и когато правиш след това примерно на лежанката, първи до отказ ще стигнат именно гърдите, а не трицепса или рамото. Това е хитър и доста ефикасен метод-предизтощение, опитай с него.

newbie

11.08.06
16:56
#10

нз според мен , ако искаш да растеш тогава наблягай на тия бутващи упражения ( лег , полулег , кофички) прави хубава загрявка с леки тежести ама да не се измориш , аз лично така правя загрявка за гърди например с лег (защото ми е 1-во упражнение за гърди) , например макс-а ти е 100
1-вия път самия лоста по 12 пъти нормална скорост
почивка до 2 мин
2-рия път самия лоста по 10 пъти с бърза скорост
почивка до 2 мин
3-тия път половината 50% от макс-а , 50кг по 6 пъти
почивка от 2 до 3 мин
4-тия път някаде към 75% от макс-а , 75кг по 3 пъти ( тази серия предназначена за свикване на големи тежести)
почивка до 2 мин
5-тия път някаде към 85% от макс-а , 85кг по 1 път ( също предназначена за свикване на големи тежести)
почивка до 2 мин

ето една хубава загрявка , следтова можеш да направиш 3 серии с 90% до 95% от макс по 4 до 6 повторения . наблягай повече на големи тежести до които можеш максимално да правиш поне 4 пъти и най много до 6 пъти повторения , така хем ще качиш сила , хем мускулна маса . Ето моята програма за качване
лег - 3 по 4 до 6
полулег с дъмбели - 3 по 4 до 6
кофички - 2 по 4 до 6
 
Почивки 2-3 мин м/у сериите , зависи от бързина на възстановяване на всеки човек ,загрявките не се броят разбира се , ама загрявай хубаво за да можеш да ползваш максимални килограми без да се контузиш

12.08.06
23:08
#11

[quote author=“Kambata”]Искаш да кажеш че е по-добре след тренировката за гърди(когато съм ги напомпал и изтощил) да правя флайса

Точно така ,тогава му е мястото

KA

13.08.06
02:44
#12

Мерси много.

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1