правите ли Stiff Leg Deadlifts

newbie

11.08.06
15:34

това е нещо като мъртва тяга ама натовари повече крака , почти не виждам никой да го прави в нашата зала , понеже почвам за маса вече и  програмата  има такова упражнение ама нз как да го направя , някой ще може ли да ми обясни

Мисля че за римска мъртва тята става въпрос ето така се изпълнява. Правил съм я и наистина натоварва краката малко повече откото гърба.

Мъртва тяга с изпънати крака (Римска мъртва тяга) - Също натоварва долната част на гърба, но преди всичко стресира задната част на бедрата, и седалището. Тук тежестта обикновено е по-малка от тази при обикновената мъртва тяга. Този вариант може да се изпълнява в деня за крака, преди или след бедреното сгъване. Тягата с изпънати крака бива два вида: обикновена (класическа) и римска. При обикновената тяга тежестта виси свободно през цялото време и в долно положение (когато сте наведени) тя се намира на 50-60 см пред краката ви. Обикновената тяга води до напрягане на кръста поради изнасяне центъра на тежестта напред. Затова по-предпочитаният вариант с изпънати крака е римската тяга. При нея движите тежестта през цялото време близо до краката и не й давате да се измести напред, дори и в долно положение. Така че ще се наложи да поработите малко и с ръце, за да я направлявате. Римската тяга натоварва по-малко кръста. Независимо дали римска или класическа - тягата с изпънати крака натоварва мускулите еднакво. Разликата е само в напрежението на кръста.

newbie

11.08.06
16:35
#2

да , ама това упражнение кат го правя трябва да поставам щангата до до всеки път , нещо такова :
http://www.exrx.net/AnimatedEx/ErectorSpinae/BBStiffLegDeadlift.gif
защото преди съм правил Римска тяга ама не до до , затова мислях че не е , ок , мерси за инфото

ZO

11.08.06
16:56
#3

Такава мъртва не правя,правя със сгънати крака.

11.08.06
18:19
#4

тва на клипчето не баш как трябва  показано  , но зимаш 2-3 диска слагаш ги един върху друг и правиш се едно тяга ама не свиваш кракта и щангата я пускаш до пода , преди да почне да я правиш правиш бедрено згъване че да загрееш хубаво мускула и почваш

успех

newbie

12.08.06
01:45
#5

ахам , ок , мерси , ще пробвам в понеделник  :wink:

12.08.06
12:28
#6

преди правех. Безспорно е страхотна упражнение за задното бедро, но след една контузия на кръсто вече не правя. това упражнение е доста опасно, особено за високи хора, както и такива които не са гъвкави

newbie

12.08.06
16:26
#7

ех , много гадни са тия контузии , добре че от 2 години още нямам контузии , ползвам колан при най-тежката серия ( последната ) на тягата . Не съм правил от 2 месеца де  , сега ще почвам с колкото мога

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1